2777
2789
عنوان

چرا بیدارید؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 233 بازدید | 29 پست
منم دیشب کلا 4 قاشق فرنی خوردم با نصف بلال و کلی آلوچه و انجیر. ی لقمه نون هم نخوردم😧

😐خسته نباشی اینم شد افطار 

تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت
ولع شیرینی دارم خیلی زیاد اصلا اگر شیرینی نخورم بعد غذا یه چیزی کم دارم.شدم نود کیلو

نکنه قندت بالاس دختر 

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند.اما همه مي توانند از همين حالا شروع کنند و پايان تازه اي بسازند

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کلی گریه کردم از دست شوهرم بچه ام چاقی زیاد که هر کاری میکنم فایده نداره.یه مدت لاغر شدم با ماساژ ام ...

رژیم غذایی نگرفتی؟

مگه میشه مامانی که رفته جلو مدرسه تا بچشو بیاره خونه،دست یکی از بچهای دیگه رو بگیره بجای بچه خودش؟بگه اون یکی خوشگلتره قویتره اونو ببرم بجای بچه خودم؟واسه مامانا هیشکی بچه خودشون نمیشه،اینطوری عاشق هم باشید😎
😐خسته نباشی اینم شد افطار 

😢😧 افطار ک ی ماسخوری فرنی بود و دوتا قاشق شله زرد.. و چایی. بقیه شو طی شب خوردم😓😓 اولین شبی بود ک همچین حرکتی میزدم. نونها بو کباب میدادن نتونستم بخورم😳

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند.اما همه مي توانند از همين حالا شروع کنند و پايان تازه اي بسازند
نمیدونم یعنی به خاطر قنده؟علامت دیگه نداره؟

تو نت بزن. فک کنم عطش هم باشه

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند.اما همه مي توانند از همين حالا شروع کنند و پايان تازه اي بسازند
خوب شد گفتی گلم اتفاقا عطش و تکرر ادرار زیاد دارم پس برم یه آزمایش بدم

بعضی کلبنیک ها هر تایم روز بری با دستگاه تست قند میگیرن. اگ روزه میگیری همون غروب هم میتونی ی تکه پا بری. من چون تو خانواده مون سابقه قند داریم کلا ی دستگاه گرفتم هر چند ماه ی تست تو خونه میزنم.

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند.اما همه مي توانند از همين حالا شروع کنند و پايان تازه اي بسازند
بعضی کلبنیک ها هر تایم روز بری با دستگاه تست قند میگیرن. اگ روزه میگیری همون غروب هم میتونی ی تکه پا ...

خداخیرت بده اصلا به فکرش نبودم

الان سرچ کردم علائم قند رو دیدم نصف بیشترش رو دارم.

حتما همین امروز میرم درمانگاه

کلی دعات کردم

خداخیرت بده اصلا به فکرش نبودم الان سرچ کردم علائم قند رو دیدم نصف بیشترش رو دارم. حتما همین امروز ...

فدات مرسی😙😙

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند.اما همه مي توانند از همين حالا شروع کنند و پايان تازه اي بسازند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792