hanijoni123 مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 17184 عنوان 40هفتگی🤨😑 146 بازدید | 25 پست خانومه چلا دخملم نمیاد پسدردم ندارم اصنببخشید امروزم رابطه داشتم اما انگار ن انگار🙁😑😑😑😑😑😐😐😐😐😐 نفسم هایلین💜 1399/02/12 | 03:16 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
pofakmino عضویت: 1399/02/04 تعداد پست: 2979 مهلقاخانم میتونه جواب بده اخه اون بهترین ماما شهرشون بوده😁😁😁 برای شادی روح مامانم ی صلوات میفرستید؟😞
مرباسابق عضویت: 1399/02/05 تعداد پست: 11800 راه برو بپر بپر کنروغن کرچک بخور حسین جان! پسرانت همگی نام علی بنهادی! جان عالم ب فدای دل بابایی تو😍😍😍
hanijoni123 مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 17184 مهلقاخانم میتونه جواب بده اخه اون بهترین ماما شهرشون بوده😁😁😁 خخخ قضیشو نمیدونم نفسم هایلین💜
نقرابي*4803 عضویت: 1395/02/31 تعداد پست: 5190 منم چندروز پیش تو۴۰هفتگی زایمان کردم برو پیش دکترت نامه بده که بستریت کنن بیشترازین صلاح نیست بمونهمن ناخنای بچم بلند شده بود تو شکمم
hanijoni123 مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 17184 راه برو بپر بپر کن روغن کرچک بخور راه میرم امروزم کارایه خونرو تمیز کاری وایناروخودم کردمجاروبرقی و اینارابطم داشتم امشبانگار ن انگار اصن😐 نفسم هایلین💜
pofakmino عضویت: 1399/02/04 تعداد پست: 2979 [QUOTE=134856124]خخخ قضیشو نمیدونم[/QUOسریال نون خ ی مادر زن داشت ک اسمش مهلقا خانم بود و ماما بود و خیلی ادعاش میشد و باحال بود برای شادی روح مامانم ی صلوات میفرستید؟😞
hanijoni123 مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 17184 منم چندروز پیش تو۴۰هفتگی زایمان کردم برو پیش دکترت نامه بده که بستریت کنن بیشترازین صلاح نیست بمونه ... عزیزم طبیعی میکنن یا سز؟؟؟؟ نفسم هایلین💜
hanijoni123 مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 17184 [QUOTE=134856124]خخخ قضیشو نمیدونم[/QUOسریال نون خ ی مادر زن داشت ک اسمش مهلقا خانم بود و ماما بود و ... خخخخخ نفسم هایلین💜
نقرابي*4803 عضویت: 1395/02/31 تعداد پست: 5190 عزیزم طبیعی میکنن یا سز؟؟؟؟ اگه شرایطتو دکتر خوب و اوکی تشخیص بده طبیعی میکنن.مگه معاینه لگن نشدی؟
hanijoni123 مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 17184 منم چندروز پیش تو۴۰هفتگی زایمان کردم برو پیش دکترت نامه بده که بستریت کنن بیشترازین صلاح نیست بمونه ... اصن حس میکنم خیلی جا دارهدتو شکمم هنوزفقط روزی یبار خودشو سفت میکنه همین نفسم هایلین💜
hanijoni123 مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 17184 اگه شرایطتو دکتر خوب و اوکی تشخیص بده طبیعی میکنن.مگه معاینه لگن نشدی؟ من نمیدونم معاینه لگن کدومههمونه ک میبینن چند فیر بازشدی؟؟؟ نفسم هایلین💜
zeynabsadat عضویت: 1398/12/14 تعداد پست: 3922 منم چندروز پیش تو۴۰هفتگی زایمان کردم برو پیش دکترت نامه بده که بستریت کنن بیشترازین صلاح نیست بمونه ... اوخودااا من اگر نیکم و گر بد ؛ تو برو خود را باش !
نقرابي*4803 عضویت: 1395/02/31 تعداد پست: 5190 اصن حس میکنم خیلی جا دارهدتو شکمم هنوز فقط روزی یبار خودشو سفت میکنه همین منم روزی چندبار خودشو سفت میکرد..تاریخ زایمان توی اولین سونوت چندمه
hanijoni123 مدیر استارتر عضویت: 1398/07/14 تعداد پست: 17184 منم روزی چندبار خودشو سفت میکرد..تاریخ زایمان توی اولین سونوت چندمه سه شنبه 40هفتم کامل میشه میرم41 نفسم هایلین💜