2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من انونالی رفته بودما

عزیز منم رفتم دیگه ولی باز اینجوری.من یوقتا فک میکنم سونو اصن اشتباس رفتنش چون اکثرا اشتباه میشه.و بنطرم قدیمیا و سنتی بهترجواب میده

هفته ۲۲ اینام.اما ۱۸ هم که رفتم سونو با شک گفتن دختره .

صد در صد دختره

منم اینجوری بودم با تمام علائم شما و حتی به سنو گفت صد در قد پسره

ولی من سلفری هم داده بودم جوابش اومد دیدم دختره

دنبال علائم نباش!!

بچت دختره نمیدونم چه اصراریه بگی پسره

اگه پسر میخواستی ای وی اف میکردی یا روش تعیین جنسیت ای یو ای رو میرفتی

دخترم تمام دنیای منی⁦❤️⁩⁦❤️⁩ 
صد در صد دختره منم اینجوری بودم با تمام علائم شما و حتی به سنو گفت صد در قد پسره ولی من سلفری هم د ...

نمیدونم اینجا چرا همه با ادم دعوا دارن.ازجای دیگه ناراحتن میان اینجا سرمردم خالی میکنن.سواله سوال.بفهمین‌..اگه به مزاجتون خوش نمیاد سوال کردن نیاین اینجا‌...سوالو باسوال جواب نمیدن که

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز