گفتم که به اندازه کافی الت رشد نکرده
الان اکثرا هفته ۱۲ جنسیت رو احتمالی میگن
بچه توی ۳ ماهگی خودش ۵ سانتی متره کلا بعد انتظار داری الت به اونکوچیکی مشخص باشه
توی نت هم سرچ کنی میفهمی
الان ازمایش های جنسیت از روی دی ان ای هم اومده که وقتی میزان دی ان ای جنین به اندازه کافی بیاد توی خون مادر میشه باهاش جنسیت رو فهمید
بهش میگن NIpT یا همون سلفری که البته باهاش میشه مشکلات کروموزومی هم فهمید
ولی اگه فقط بخوای جنسیت روبفهمی یه چیزی نزدیک ۴۰۰ و خورده ای میگیرن توی دو ماه هم امکان فهمیدنش هست
اینکه میگم دو ماه چون قبل اون دی ان ای جنین به اندازه کافی تویخون مادر پیدا نمیشه
امیدوارم چیزی از حرفام فهمیده باشی