2789
ما ک هر چی پسر داریم ترشی میخوریم حالا شما رو نمیدونم 

هیچ علائم بارداری صد در صد برای یه جنسیت خاص نیست!! حالا چون همه اطرافیان شما اینجورین دلیل نمیشه جنین دختر مادرش اینجوری نباشه

کلا علائم ربطی به جنسیت ندارن

اکثرا دو ماه اخر علائم جنسیت جنین پسر و دختر نمایان میشه اونم اکثرا ظاهری

دخترم تمام دنیای منی⁦❤️⁩⁦❤️⁩ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مطمئنی؟؟اخه خیلی جاهاخوندم ۴ماهگیه

۴ ماهگی الت جنین بزرگ و واضح میشه

نه اینکه جنسیت تشکیل بشه

مطالعتونو ببرید بالا

جنسیت جنین از نظر کروموزوم های جنسی لحظه لقاح صورت میگیره

دخترم تمام دنیای منی⁦❤️⁩⁦❤️⁩ 
۴ ماهگی الت جنین بزرگ و واضح میشه نه اینکه جنسیت تشکیل بشه مطالعتونو ببرید بالا جنسیت جنین از نظر ...

خب پس چراالان نمیشه فهمید ؟حالابزرگ شدنش بکنار مگه سونو ازاونجاشون میفهمن؟

باردارم،برا علی دُردونه ی مامانی صلوات میفرستید؟❤🙏اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم.
خب پس چراالان نمیشه فهمید ؟حالابزرگ شدنش بکنار مگه سونو ازاونجاشون میفهمن؟

گفتم که به اندازه کافی الت رشد نکرده

الان اکثرا هفته ۱۲ جنسیت رو‌ احتمالی میگن

بچه توی ۳ ماهگی خودش ۵ سانتی متره کلا بعد انتظار داری الت به اون‌کوچیکی مشخص باشه

توی نت هم سرچ کنی میفهمی

الان ازمایش های جنسیت از روی دی ان ای هم اومده که وقتی میزان دی ان ای جنین به اندازه کافی بیاد توی خون مادر میشه باهاش جنسیت رو فهمید 

بهش میگن NIpT یا همون سلفری که البته باهاش میشه مشکلات کروموزومی هم فهمید

ولی اگه فقط بخوای جنسیت رو‌بفهمی یه چیزی نزدیک ۴۰۰ و خورده ای میگیرن توی دو ماه هم امکان فهمیدنش هست

اینکه میگم دو ماه چون قبل اون دی ان ای جنین به اندازه کافی توی‌خون مادر پیدا نمیشه 

امیدوارم چیزی از حرفام فهمیده باشی

دخترم تمام دنیای منی⁦❤️⁩⁦❤️⁩ 
گفتم که به اندازه کافی الت رشد نکرده الان اکثرا هفته ۱۲ جنسیت رو‌ احتمالی میگن بچه توی ۳ ماهگی خود ...

اره فهمیدم مرسی عزیزم الهی بچم پسرباشه پس☹

باردارم،برا علی دُردونه ی مامانی صلوات میفرستید؟❤🙏اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم.
بگو علاعمتو 

چشم عزیز.من اوایل بارداری تهوع کمی داشتم.ولی بالا اصلا نیاوردم.که کم کم ازبین رفت.به خوراکیهای خنک مث خیار و بستنی و ماست اینا میلم رفت.ترشیجاتم همینطور.تنبل زیاد نشدم .صورتم اینا ورم نداره اصلا.بدنم همینطور.فقط شکمم بزرگ شده.دور سینه هام قهوه ای خیلی پررنگ شده.سینه راست بزرگتراز چپیه هست.دستم و صورتم خشک شده .من پوستم چرب بود قبلا.شکمم رو به پایینه اصلا به پهلوهام نکشیده.چایی میلم نمیکشه .حالا چیزدیگه باشم بازم میگم

اره فهمیدم مرسی عزیزم الهی بچم پسرباشه پس☹

دعا کن سالم باشه

منم بچه اولمو پسر دوست داشتم چون خودم همیشه عاشق برادر بزرگتر بودم 

ولی اگه شرایط منو بفهمی به این نتیجه میرسی واقعا سلامتی مهم تره

توی همین سایت خیلیارو دیدم بچه پسر بوده ولی مشکل داشته

دخترم تمام دنیای منی⁦❤️⁩⁦❤️⁩ 
چشم عزیز.من اوایل بارداری تهوع کمی داشتم.ولی بالا اصلا نیاوردم.که کم کم ازبین رفت.به خوراکیهای خنک م ...

همه‌علامتات پسره ولی ی خانومه گفت ک خیلی ب علامت اعتماد نکنید

بره سلامتی نی نی ی صلوات بفرستید 
دعا کن سالم باشه منم بچه اولمو پسر دوست داشتم چون خودم همیشه عاشق برادر بزرگتر بودم  ولی ...

اره واقعا التماس دعا🙏❤

باردارم،برا علی دُردونه ی مامانی صلوات میفرستید؟❤🙏اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم.
همه‌علامتات پسره ولی ی خانومه گفت ک خیلی ب علامت اعتماد نکنید

یه تایپیک دارم به اسم علائم بارداری خودمه 

برو بخون 

بخونی اصلا باورت نمیشه

من حتی یه سونو هم بهم گفت پسره

ولی دختر

دخترم تمام دنیای منی⁦❤️⁩⁦❤️⁩ 
همه‌علامتات پسره ولی ی خانومه گفت ک خیلی ب علامت اعتماد نکنید

عزیز برای من هیچ فرقی نداره خدا میدونه .البته برای همسرم چرا.ولی در کل ادم وقتی میدونه حسش بهتره نسبت به بچه اش.راحتتر میتونه ارتباط برقرارکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز