2777
2789
عنوان

سقط جنین

159 بازدید | 9 پست

سلام دوستان من داخل هفته ۵ بارداری سقط کردم فرداش رفتم دکتر سونو کرد گفت اندازه یک سانت لخته داری برو سه هفته دیگه بیا خلاصه یک هفته گذشت خونریزیم روز به روز زیاد شد تا اینکه اول هفته افتادم رو خونریزی خیلی خیلی شدید قابل کنترل نبود رفتم یه دکتر دیگه سونو انجام داد گفت به اندازه ۵ سانت تو رحمت بقایا هست قرص می دم می یافته دیدم نه اصلا خونریزی قطع نمی سه خلاصه عصر دوباره رفتم یه دکتر دیگه سونو داخلی کرد گفت آب خون تو رحمت چیزی نیست داخل رحمت فقط برای اینکه خیالت راحت بشه برو از بده بتا چند ه که خارج از رحم نباشه بتا دادم ۱۸۰۰۰ بود گفت خیلی بالا هست دو روز دیگه تکرارش کن شد ۳۵۴۶ گفت برو دو روز دیگه تکرار کن الان شده ۱۱۱۲ گفته الان شنبه دوباره تکرار کنم و سونوم هم بکنه 

می خواستم بدانم چقدر طول می کشه بعد از سقط بتا بیاد پایین یعنی صفر خیلی نگرانم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من سه ماه پیش تو هفته 4 سقط کردم کلا ده روز طول کشید تا خونریزیم تموم شد،ولی خونریزی شدیدم حدود 4رو ...

از بتا ندادین 

آخه بتام خیلی بالا هست هنوز 

از روزی که قرص خوردم خونریزیم قطع شده 

شما قرص نخوردین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز