roza6674 مدیر عضویت: 1399/01/14 تعداد پست: 2368 عنوان شهاب سنگ ۹۹ | مشاهده متن کامل بحث + 1799 بازدید | 133 پست چیزی در موردش میدونین راضیم از همه کرده هام😇 1399/02/10 | 03:21 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ferijooon عضویت: 1398/11/15 تعداد پست: 1556 مگ شهاب سنگ جریانش چیه!؟؟؟ دوستای قشنگم به دعای خیر و صلواتتون خیلی محتاجم...
سوئیس عضویت: 1398/12/02 تعداد پست: 1930 بقول رضا صادقی یه چیزی میشه دیگه میتونست از این بدترم باشه😷😂 😂😂 من همینم که هستم اگه میخوای مث بقیه باشم بقیه هستن 😏
paria7582 عضویت: 1399/01/25 تعداد پست: 3237 کجا نوشته؟ همون پیام اولی که فرستادم تو ریپش کردی نوشته ساعت ۲ بعد از ظهر از کنار زمین عبور میکنه
دلبر98 عضویت: 1398/07/04 تعداد پست: 1819 کیه کیه ؟ منم تهی . دکتر ؟ جون دکتر ؟ حالا لالای لالای . دیشدری دیرین دیش 💃💃ب خدا قاطی کردم دیع از ... یودونت نو می یو دونت اور تینک 🤦🏻♀️ من فقط و فقط مرگ میخوام 🖤 لطفا برام آرزوی مرگ کنید و اگه دوس ندارید ارزوی مرگ کنید ارزو کنید به خواسته م برسم 🖤☺️
ghamgintarin عضویت: 1397/04/29 تعداد پست: 4854 کاش بیاد بخوره وسط کره ی زمین راحت شیم از این زندگی سگی دخمل مامان پسمل مامان عاشقتونم نفسای مامان
دختر_چشم_آبى عضویت: 1397/07/18 تعداد پست: 10740 استارتر داریییییی خونم رو ب جوش میاری ب خدای احد و واحد اگ ی بار دیگه تاپیک شهاب سنگ ببینم میزنگم ب ... فقط قسم خوردنت 😕😕 I wish i could turn back the colck.I’d find you sooner and love you longer.To my lovely husband ❤️❤️❤️😍😍😍
ensi19 عضویت: 1399/01/31 تعداد پست: 474 کاش بیاد بخوره وسط کره ی زمین راحت شیم از این زندگی سگی بابا ما آرزو داریم 😄
ghamgintarin عضویت: 1397/04/29 تعداد پست: 4854 بابا ما آرزو داریم 😄 خخخخ با این اوضاع چچی ارزو داری استرس کرونا گرونی گشنگی بی پولی حقوق نبردن بالا زیاد توت فرنکی کیلویی۲۰موز۲۳هههه دخمل مامان پسمل مامان عاشقتونم نفسای مامان
mamy3girls عضویت: 1398/11/30 تعداد پست: 777 ولی جدا از این بحث امشب چه سرده😐 سوز شهابه دیگه زبان معمار است و حرف خشتِ خام.مبادا کج بچینی دیوار سخن که فرو می ریزد شخصیتت را...
maman_narjes عضویت: 1396/07/07 تعداد پست: 4985 تاریخ دقیق فرود این شهاب سنگ کی هست حالا ؟ اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
ensi19 عضویت: 1399/01/31 تعداد پست: 474 خخخخ با این اوضاع چچی ارزو داری استرس کرونا گرونی گشنگی بی پولی حقوق نبردن بالا زیاد توت فرنکی کیلوی ... خلاصه من آرزو دارم، اینا همه هست ولی من زندگیمو دوس دارم و میخوام از این فرصت که خدا بهم داده استفاده کنم اینا هم گذراست همش😊
deniz135 عضویت: 1398/11/27 تعداد پست: 492 الان میخورنت فرار کننننننن 🤣 دوست جونیا میشه لطفا برای شفای پسر دوساله ام حمد بخوانید .ایشاللا حاجت روا باشید❤️
ghamgintarin عضویت: 1397/04/29 تعداد پست: 4854 خلاصه من آرزو دارم، اینا همه هست ولی من زندگیمو دوس دارم و میخوام از این فرصت که خدا بهم داده استفاد ... اره عزیزدلم شوخی کردم ان شالله ب ارزوهات برسی دخمل مامان پسمل مامان عاشقتونم نفسای مامان