2777
2789
عنوان

بورسظ

109 بازدید | 4 پست

سلام دوستان ی سوال داشتم من دوسروز پیش سایت سجام ثبت نام کردم و کارگذاری مفید انتخاب کردم میخواستم بدونم ک  غیرازهزینه ثبت نام ی هزینه هم باید بریزی برای اینکه بتونی خرید کنی ؟؟؟یافقط همون هزینه ثبت نامه

معنی این کلمه که گفتی دقیقا چی میشه🤔🤔

بعضي ها با رفتارهايشان فکر ميکنند:اين دنيا "خدایی" ندارد،روز قيامت ندارد،حساب و کتاب ندارد،دار مکافات ندارد،حالا هر چقدر که دلت مي خواهدبد باش!دروغ بگو‍‍،تهمت بزن ريا کن دلي را بشکن راحت باش!!  اما بدان خدايى هم هست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هرچی بخوای بخری تو بورس باید مقدار پولشو پرداخت کنی و کارگزاری کارمزد برمیداره از خرید و فروش تو

کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز