2777
2789
عنوان

کمککککک😢😢

221 بازدید | 20 پست

بچها من الان 6هفته و 3روزمه دیشب یکم لک دیدم قهوه ای رنگ بعد اون هم ترشحم صورتی بود ینی یکم خون قاطیش بود😭از دیشب دارم غصه میخورم ینی خدایی نکرده بچه رو از دست میدم؟

بعد از ظهر میرم سونو شکمی.معلوم میشه؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اها تو سونو صدای قلبم شنیدی؟قلبش تشکیل شده بود؟خداروشکر که رفع شده!شکمی رفتی دیگه؟؟

بله شکمی ، نه قلبش ۸ هفته تشکیل شد

 اللهم عجل لولیک الفرج 😍😍😍 لطفا برای سلامتی تو دلیم یه صلوات بفرستید 😘😘😘

عزیزم نگران نباش احتمالا راه رفتی پله رفتی کار کردی لک دیدی استراحت کن 

⁦♥️⁩سایه ات از سر ما کم نشود حضرت یار ⁦♥️⁩خوشبخت خوشبختم ،😍⁦❣️⁩سوالی درمورد سگ و گربه و هرسوالی که درمورد حیوانات داشتید در خدمتم 😊 ⁦❤️⁩کاربر جدید نیستم بچه خوبی هم هستم 🤨 ولی با یه حرف ترکیدم⁦🤦🏻‍♀️⁩ روزی که ازم تاپیک فعالیت نبود بدونید الفاتحه واسه شادی روحم فاتحه بفرستید 😬😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792