2777
2789
عنوان

خسته شدم

149 بازدید | 14 پست

از اسفند ماه تو قرنطینه ایم تموم نمیشه هفت فروردین زایمان کردم همش استرس دارم که نکنه خدا نکرده بچه ام کرونا بگیره خواب و روز ندارم بعد از زایمان دیگه حوصله هیچ کس جز بچه ام رو ندارم امشب تا صبح بچه ام نخوابید یهو یه فکر اومد تو کله ام که نکنه مریض شه پریروز بردمش دکتر دارو داده و گفته  دمای خونه رو گرم نکن آخه تا کی باید ازکرونا بترسیم

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

خدا رو شکر پسر کوچولوتو داری

تو یه کتاب خوندم ...ما تو این دنیا قادر به درک ثواب فرستادن صلوات نیستیم  تو اون دنیا میفهمیم که چقدر با ارزش بوده....سعی کنید تا میتونین صلوات بفرستین در حال ظرف شستن،انجام کارهای خونه،پیاده روی و......هم باعث میشه فکرای ناراحت کننده نکنی هم بی نهایت ثواب داره...نیازی نیست صلوات شمار دستت بگیری و بشمری...ارادتمند همه خانومای گل نینیسایتی که تنها دوستان منن❤

میدونستی استرس سیستم دفاعی بدنو ضعیف میکنه و درصد ک کرونا بگیری رو بیشتر میکنه

عزیزم از در دیوار ک کرونا نمیگیری

اگ رعایت کنی نمیگیری اینایی ک میگیرن اکثرا رعایت نمیکنن خانمی

شیرسترس وجوش ب بچه میدی سیستم دفاعی بدن بچه رو هم ضعیف میکنی

اون بچه ۸۰۰گرمی ک کرونا داشت شکستش داد

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میدونستی استرس سیستم دفاعی بدنو ضعیف میکنه و درصد ک کرونا بگیری رو بیشتر میکنه عزیزم از در دیوار ک ...

کدوم بچه گلم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
خدا رو شکر پسر کوچولوتو داری

خدا رو شکر گلم خیلی حساس شدم همش شبها نفسش رو چک میکنم چیزی نشه 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
خدا رو شکر گلم خیلی حساس شدم همش شبها نفسش رو چک میکنم چیزی نشه 

طبیعیه منم این دورانو گذروندم

همین که پسرت دنیا اومد و دوران بارداری تموم شد دیگه شاکر باش گله نکن

خواهر شوهرم تازه حامله شده با این اوضاع رفتن به بهداشت و .... خیلی ریسکه

تو یه کتاب خوندم ...ما تو این دنیا قادر به درک ثواب فرستادن صلوات نیستیم  تو اون دنیا میفهمیم که چقدر با ارزش بوده....سعی کنید تا میتونین صلوات بفرستین در حال ظرف شستن،انجام کارهای خونه،پیاده روی و......هم باعث میشه فکرای ناراحت کننده نکنی هم بی نهایت ثواب داره...نیازی نیست صلوات شمار دستت بگیری و بشمری...ارادتمند همه خانومای گل نینیسایتی که تنها دوستان منن❤
کدوم بچه گلم 

تو یزد عزیزم ب دنیا اومده ۸۰۰گرم بوده 

خودش و مادرش هر دو کرونا داشتن

الان جفتشون خوب شدن و۴۰روزشه

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
طبیعیه منم این دورانو گذروندم همین که پسرت دنیا اومد و دوران بارداری تموم شد دیگه شاکر باش گله نکن ...

مرسی گلم انشالله که بارداری راحتی داشته باشه یعنی این استرسهام تموم میشه چند ماهگی خوب میشه

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
تو یزد عزیزم ب دنیا اومده ۸۰۰گرم بوده  خودش و مادرش هر دو کرونا داشتن الان جفتشون خوب شدن و۴۰ ...

مرسی گلم امیدوار شدم فداتشم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
مرسی گلم انشالله که بارداری راحتی داشته باشه یعنی این استرسهام تموم میشه چند ماهگی خوب میشه

اون خوبه شما باید حالت خوب بشه

معمولا به ۴۰ روزگی هم مادر بهتر میشه از نظر روانی هم بچه از نظر جسمانی

فکرای خوب بکن❤👶

تو یه کتاب خوندم ...ما تو این دنیا قادر به درک ثواب فرستادن صلوات نیستیم  تو اون دنیا میفهمیم که چقدر با ارزش بوده....سعی کنید تا میتونین صلوات بفرستین در حال ظرف شستن،انجام کارهای خونه،پیاده روی و......هم باعث میشه فکرای ناراحت کننده نکنی هم بی نهایت ثواب داره...نیازی نیست صلوات شمار دستت بگیری و بشمری...ارادتمند همه خانومای گل نینیسایتی که تنها دوستان منن❤
اون خوبه شما باید حالت خوب بشه معمولا به ۴۰ روزگی هم مادر بهتر میشه از نظر روانی هم بچه از نظر جسما ...

مرسی گلم فدات

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
سلام خوبی بلاخره برا توام به دنیا اومد.برا من ۲۴ فروردین به دنیا اومد.ببین هر چیزی نخور بچه دل درد م ...

منم ۷ فروردین ای جونم قدم نو رسیده مبارک گلم تغذیه رو رعایت میکنم  عزیزم ولی خوب گریه زیاد میکنه

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز