2777
2789
عنوان

شروع رژیم

550 بازدید | 18 پست

بچه ها من امروز رژیمم و شروع کردم😁

ولی همسرم همچنان بهم محل نمیده😔

اونایی ک اون روز تو تاپیک گفتن چاقن و میخوان لاغرکنن شروع کردن؟؟

اگه شروع کردید بیایین بهم انگیزه بدیم

----منو ببخش مامانی  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اشکالی نداره .من تاپیکتو خوندم عزیزم .امیدوارم بتونی .و موفق بشی 

گروه سبز💚💚💚 :   تاریخ شروع ۹۹/۱/۲۴ ...وزن اولیه: ۶۳     💃💃💃.......   وزن الان :5۶/۳00                                          🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️وزن هدف : ۵۵ 🥰🥰🥰🥰 من می تونم خواستن توانستن است     🌼🌼🌼🌼ممنون از الهه جون و نگین جون 🌹🌹🌹🌹🌹

اگه فقط بتونی هفته اولو تحمل کنی .بعدش دیگه همه چی عادی میشه برات .حتما نرم افزار مانکنو نصب کن .مواد غذایی که می خوری وارد کن 

گروه سبز💚💚💚 :   تاریخ شروع ۹۹/۱/۲۴ ...وزن اولیه: ۶۳     💃💃💃.......   وزن الان :5۶/۳00                                          🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️وزن هدف : ۵۵ 🥰🥰🥰🥰 من می تونم خواستن توانستن است     🌼🌼🌼🌼ممنون از الهه جون و نگین جون 🌹🌹🌹🌹🌹
رژیم معمولی عزیزم به خاطر اضافه وزنم باهام قهر

ای وای مثل منی 😄 منم بعد بارداری رسیدم به ۹۸ بعدشم رو ۹۰ استپ کردم الان حدود ۱ ماه رژیم کتوژنیک شروع کردم شدم ۸۲ راضیم . خداروشکر اشتی کردیم داشت کار به جاهای باریک میکشید 

ای وای مثل منی 😄 منم بعد بارداری رسیدم به ۹۸ بعدشم رو ۹۰ استپ کردم الان حدود ۱ ماه رژیم کتوژنیک شرو ...

من نزدیک129کیلوم گلم اصلا باردار نمیشم

میفهمم چ میگی

----منو ببخش مامانی  

رژیم معمولی عزیزم به خاطر اضافه وزنم باهام قهر

رژیم معمولی چیه عزیزم.

راستشو اعتراف کنم اون روزی که تاپیک تو رو خوندم تلنگری بود برام به خودم اومدم. من البته فقط 8 کیلو اضافه دارم.

اما این یه سالی که اضافه کردم هیچوقت تو فکرش نبودم لاغر کنم تاپیکت منو به خودم اورد.

پس بیا تو گروهمون مجبور شی. حرکتای ورزشی هم که میذاریم هر هفته باید انجام بدی

رژیم معمولی چیه عزیزم. راستشو اعتراف کنم اون روزی که تاپیک تو رو خوندم تلنگری بود برام به خودم اومد ...

گلم من وزنم بالا نمیتونم هرورزشی رو انجام بدم چون بهم اسیب میزنه

خداروشکر عزیزم

----منو ببخش مامانی  

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز