بچم يك سال و چهار ماهش همش ميره روي ميز تلويزيون ميترسم با تلويزيون دوتايي پرت شن پايين اصلا نميفهمه هرچي ميگم نكن هر كاري ميكنم با مهربوني ميگم داد ميزنم ميزنم رو دستش اصلا انگار نه انگار ، در جا كفشي باز ميكنه كفشها رو در مياره هر چي ميگم هر جور اصلا نميفهمه😭 ديگه خسته شدم ، به همه چي دست ميزنه ، ديگه نميدونم چه كنم ، يك عالمه وسيله بازي داره اصلا باهاشون بازي نميكنه فقط خرابكاري ، همش صداي من تو آپارتمان به خدا، جلو همسايه ها خجالت ميكشم ، همش با شوهرم دعوا داريم سر اين بچه ، خسته شدم ديگه
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
چرا اینجوری میکنی بچه طبیعتشه به خاطر سنشه کنجکاوه میخاد کشف کنه باید کمکش کنی یادش بدی ن اینکه ب چیزی دست نزنه ما ایرانیا فک میکنیم بچه یه جا بشینه به هیج دست نزنه خوبه
راهش فقط یه چیزه ... عوض ناراحتی باید خوشحالم باشید بچتون سالمه و این طبیعیه و بزرگ بشه کاملا رام و اروم میشه... مثل یه سد میمونه که یه رودخونه پشتشه حالا اگر میزان بدر رفت اب و میزان اب ورودی یکسان باشه نه سد لب ریز میشه و میشکنه نه خالی میشه... پیشنهادم اینه ببریدش باشگاه ورزشی مثل ژیمناستیک هم یه چیزی یاد میگیره هم انرژیش تخلیه میشه مطمئن باشید تو جمع همسنو سالاش قرار بگیره تو رشدش خیلی مفیده... موفق باشی