2789
عنوان

پسرم...😔

436 بازدید | 42 پست

تازه یه ماهش شده، همش سرماش میدم، اصلا از خونه بیرن نمیرم، تو خونه هم سعی میکنم دما معمولی باشه و میپوشونمش.

ولی نمیدونم چرا زود سرما میخوره

الانم کنارمه

هم بینیش کیپه

هم همش آه و ناله میکنه و جیگرمو کباب میکنه

دست و پاهاشو و بدنشو هم همش میکشه و بازم ناله میکنه

دارم دیوونه میشم  

لباس زیاد تنش نکردی ؟ ببین هرچی خودت میپوشی تو خونه در همون حد هم باید تنش کنی 

خدایا خیلی دوستت دارم میدونم که تو هم دوستم داری 😘😘😘 مامان عزیزم دلم برات تنگ میشه تا همیشه کاش وقتی بودی بیشتر بهت میگفتم دوستت دارم بهت میگفتم قدرتو میدونم برام عزیزی ، خدایا حالا که اونجا پیش توئه از طرف من ببوسش😞

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رفلاکس نداره؟ کیپ شدن بینی از رفلاکسم میشه ها

خداجونم کوچولوم روسالم بهم رسوندی ...😍😍کمکم کن جوری تربیتش کنم که خودت ازم راضی باشی خداجونم تک تک لحظات شیرین بارداری رو برای همه ی منتظرها از ته دلم آرزو میکنم ....❤❤خدایا دامن همه ی منتظرهاروبه زودی سبز کن ... الهی آمین .... 

شاید سرما نخورده فقط دماغش کیپ شده. بچه منم همش دماغش کیپ میشد، منم زود زود با فین کش تمیزش میکردم

اسممو گیس سفید گذاشتم که بدونید کاربر جدید نیستم. کاربری قبلیمم نترکیده بنا به دلایلی دیگه نمیخوام ازش استفاده کنم. خلاصه در حد میتی کمان بهم احترام بگذارید

نی نی من اینجوری بود دماغش کیپ بود دکتر قطره داد اما ننه بزرگم نذاشت گفت از شیر خودت بدوش تو بینیش بعد خنک بپوشونش عالی بود الان دماغش راحته پنج ماهشم هست تا الان خداروشکر سرما نخورده همش باید خونه خنک باشه

چرا خودم تاپ دارم ولی اون دوتا لباس آستین دار همش سرما میخوره آخه

من که هنوز بچم بدنیا نیومده ولی پیش دکتر اطفال رفتیم یه سری چیزا رو بهمون بگه از الان اینو بهمون گفت و اینکه پتوی گرم نندازیم روی بچه دقیقا در حدی که خودمون میپوشیم 

خدایا خیلی دوستت دارم میدونم که تو هم دوستم داری 😘😘😘 مامان عزیزم دلم برات تنگ میشه تا همیشه کاش وقتی بودی بیشتر بهت میگفتم دوستت دارم بهت میگفتم قدرتو میدونم برام عزیزی ، خدایا حالا که اونجا پیش توئه از طرف من ببوسش😞
ای جانم بااین توضیحی ک دادی اشکم درومد☹

خودمم داغونم، یا دردای کولیکش منو میکشه یا دردای سرماخوردگیش، کلا همش به خودش میپیچه و به خودش فشار میاره و آه و ناله میکنه منم عذاب میکشم  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اتاق عمل

chgrsch | 6 دقیقه پیش

خدایا منو بکش

448909 | 7 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز