2777
2789
عنوان

عسل

62 بازدید | 3 پست

خانوما کسی عسل خوانسار مصرف کرده؟؟همسرم دیروز گرفته نگا کردم به اندازه دوبند انگشت سرش خالیه نکنه باز شده؟؟ از اوناس که روی درشو با کاغذم دورشو پیچیدن 

پسرم بندبند دلت را به خدایی بسپار که بیشتر ازمن هوایت را دارد..❤👼

منم اخرین بار همینطوری بود و پلمپ هم نداشت، کلی بد دل شدم ولی شوهرم گفت همشون همینطور بودن و از معازه ای که میخره صد تا صد تا رو هم چیده نمیاد که باز کنه

هی فلانی زندگی شاید همین باشد یک فریب کوچک ساده
منم اخرین بار همینطوری بود و پلمپ هم نداشت، کلی بد دل شدم ولی شوهرم گفت همشون همینطور بودن و از معاز ...

برامن در داشت ولی اونطوری که بخوای پلمپ نبود شل بسته شده بود بنظرم سر همشونو خالی میکنن😂

پسرم بندبند دلت را به خدایی بسپار که بیشتر ازمن هوایت را دارد..❤👼

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برامن در داشت ولی اونطوری که بخوای پلمپ نبود شل بسته شده بود بنظرم سر همشونو خالی میکنن😂

منم در داشت ولی اون لایه آلمینیومی که قبلا ها زیرش بود و پلمپ بود رو دیگه برداشتن، اخه چند بار دیگه هم گرفتم باز هم پلمپ نبود

دیگه اینطوری شده جدیدا

هی فلانی زندگی شاید همین باشد یک فریب کوچک ساده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش