2789
عنوان

نوزاد

60 بازدید | 11 پست

دخترم ۷ماهشه دوروزه سرفه میکنه هرزگاهی هیچ وقت اینطورنبود هیچ علائم سرماخوردگی نداره توخوابم کم و بیش سرفه میکنه اسپری بینی هم میزنم و استامینوفن هم دادم خوب نشده میشه راهنمایی کنید 

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹

بچه من ۶ماهشه از ۳ ماهگی اینجوری سرفه میکنه گه گاهی یه دکتر عمومی بردم گفت از ریفلاکسه

😒هر وقت موفق به فریب دادن کسی شدی به فکر نکن که چقدر احمق بوده به این فکر کن چقدر بهت اعتماد داشته😓

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بچه من ۶ماهشه از ۳ ماهگی اینجوری سرفه میکنه گه گاهی یه دکتر عمومی بردم گفت از ریفلاکسه

اخه ازاول اینجوری نبوده الان دوروزه .ملون بهش دادم و موز میشه ازگرمی باشه 

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
شربت آیورامی هر ۸ ساعت یکونیم سی سی بده خوب نشد ببر دکتر

شربت مال چیه خانمی

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
اخه ازاول اینجوری نبوده الان دوروزه .ملون بهش دادم و موز میشه ازگرمی باشه  


اره شاید ،نگران نباش عزیزم چیز خاصی نیس تب اینا که نداره؟

😒هر وقت موفق به فریب دادن کسی شدی به فکر نکن که چقدر احمق بوده به این فکر کن چقدر بهت اعتماد داشته😓
اره شاید ،نگران نباش عزیزم چیز خاصی نیس ،نب اینا که نداده؟

نه گلم نداره 

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
نه گلم نداره 

خداروشکر پس چیزی نیست شاید اب دهنش اینا میپره گلوش سرفه میگنه

😒هر وقت موفق به فریب دادن کسی شدی به فکر نکن که چقدر احمق بوده به این فکر کن چقدر بهت اعتماد داشته😓
شربت گیاهی برای سرفه ی بچه هاس من پسرم ۴۰ روزش بود دکتر داد

اوک عزیزم امتحان میکنم ممنونم

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
خداروشکر پس چیزی نیست شاید اب دهنش اینا میپره گلوش سرفه میگنه

احتمالا بازم ممنون عزیزم ازراهنماییت

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس شیشم

دریآ839 | 28 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز