2777
2789

نرمالی خب😐

صدای برفو دوست دارم,آره برف صدا داره,مثل صدای روزایی که میگذرن,یه خروار برف میشینه با اون بیصداییش,یه عالمه روز و شب از سر میگذرونیم با اون بیصداییش........تو بمونی آخرش برام,,,تو بمونی برفو دوست دارم.... 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ازدواج‌ صحیح و عاقلانه واقعاااا خوبه 

من حتی یک لحظه هم پشیمون نشدم از ازدواجم🥰🥰

به جای مقاومت در برابر تغییراتی که خدا برایت رقم زده است، تسلیم شو. بگذار زندگی با تو جریان یابد، نه بی تو. نگران این نباش که زندگی‌ات زیر و رو شود. از کجا معلوم زیر زندگی‌ات بهتر از رویش نباشد. شمس تبریزی♥️
منم دوس دارم 😭 عرررررر من شوعر میخواااام یه شوهر دکتر

بیا بهت بدم .

دکترم می خوای باشه ؟؟

ته انباری یه مهندس مونده اونو نمی خوای ؟؟😁

متعهد💍.... گلستون ميشه اين خونه                                               همينجورى نميمونه....🥀🌲

والا من شوهر نمیخواستم اما ی کاری کردن باهام که بگم من میخوام فقط از این خونه فرار کنم ، کلا الان ناراضی نیستم شوهرم دوستم داره اما من هنوزم به بلاهایی که سرم اوردن فکر میکنم 

دنیا عین تصورات ما نیست 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز