2789

ای جانم عزیزدلم

بحق خود خداوند دامنت سبزبشه ابجی🌺😘

یک دختر بختیاری بسیار مهربان و خیرخواه هستم😊🌼ازخدا میخوام بحق حضرت عباسش،غم توی دل کسی نباشه و همه دلشون شاد باشه🤲🌼💚

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نذرکن چهل شب جمعه حدیث کسابخون

خیلیا با این نذر به لطف خدا بچه دارشدن

نذرکن عزیزدلم


یک دختر بختیاری بسیار مهربان و خیرخواه هستم😊🌼ازخدا میخوام بحق حضرت عباسش،غم توی دل کسی نباشه و همه دلشون شاد باشه🤲🌼💚

ان شاالله 

 منم ۱۰ ساله که منتظرم😞😞😞😞

اگه تناسخ حقیقت داشته باشه و همه ما فقط یه روح در بدن ها و ظواهر مختلف باشیم ، دوست دارم بدونم چند نفر توی موزه ها به هنر خودشون خیره میشن ، موسیقی هایی که خودشون توی زندگی های مختلفشون ساختن گوش میدن و کتاب هایی رو میخونن که یادشون نیست خودشون نوشتن :))

نذرزیارت عاشورادعای توسل آیت الکرسی صلوات .....خیلی چیزادیگ کردم 

ناراحت نباش بالاخره دعاهات قبول درگاه حق میشن

این چهل شب جمعه خیلیاگفتن نی نی دارشدن وسطش یا بعدش


یک دختر بختیاری بسیار مهربان و خیرخواه هستم😊🌼ازخدا میخوام بحق حضرت عباسش،غم توی دل کسی نباشه و همه دلشون شاد باشه🤲🌼💚
ممنون عزیزم

خواهش فدات

الهی دامنت سبز بشه بزودی زود

هم تو وهم بقیه منتظرا

این ختم هم عالیههههههه


ازشنبه شروع کندو هر روز «5» بار سوره فتح را بخواند و در روز جمعه همین سوره را «11» بار بخواند و بعد از هر نوبت خواندن سوره «نصر» را یک بار بخواند چون آخرین بار را خواندی، دعای ذیل را «11» بار بخوان و از درگاه خداوند حاجت را بخواه:[بسیار مجرب است]
«یا مفتُّحْ فَتّحْ، یا مفَرِّجْ فَرّجْ، یا میسّر یَسّر، یا مُسَهّلْ سَهِّْل، یا مُتَمّمْ تَمّمْ، برحمتک یا ارحم الراحمین».

یک دختر بختیاری بسیار مهربان و خیرخواه هستم😊🌼ازخدا میخوام بحق حضرت عباسش،غم توی دل کسی نباشه و همه دلشون شاد باشه🤲🌼💚

انشالله که  استارتر و همچنین همه ی عزیزان دیگه ای که در انتظار نی نی هستن دامنشون هر چه زودتر سبز بشه 🙏🙏

براتون ۱۰ تا صلوات میفرستم 🍀🍀😍😍

شب تاریک و سنگستان و من مست☘️قدح از دست من افتاد و نشکست☘️نگهدارنده اش نیکو نگهداشت☘️وگرنه صد قدح نفتاده بشکست☘️باباطاهر ☘️
ایشالابحق فاطمه زهراباردارمیشی سرنمازالان دعات میکنم ....

ممنون🥰

اگه تناسخ حقیقت داشته باشه و همه ما فقط یه روح در بدن ها و ظواهر مختلف باشیم ، دوست دارم بدونم چند نفر توی موزه ها به هنر خودشون خیره میشن ، موسیقی هایی که خودشون توی زندگی های مختلفشون ساختن گوش میدن و کتاب هایی رو میخونن که یادشون نیست خودشون نوشتن :))

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792