کاربر آقا هستم لطفا سوالتونو داخل تاپیکم با عنوان ((متفرقه)) مطرح کنید با کمال میل پاسخ میدم دوست دارم تجربیات و معلوماتم رو با دیگران به اشتراک بذارم بخاطر حس خوب کمک به دیگران در ضمن از اونجایی که بحث و جدل رو اتلاف وقت و انرژی می دونم جواب کامنت های توهین آمیز یا تمسخرآمیز رو نمیدم همینطور سوال هایی که حالت مچ گیرانه یا سر کاری داشته باشه ممنون
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
کاربر آقا هستم لطفا سوالتونو داخل تاپیکم با عنوان ((متفرقه)) مطرح کنید با کمال میل پاسخ میدم دوست دارم تجربیات و معلوماتم رو با دیگران به اشتراک بذارم بخاطر حس خوب کمک به دیگران در ضمن از اونجایی که بحث و جدل رو اتلاف وقت و انرژی می دونم جواب کامنت های توهین آمیز یا تمسخرآمیز رو نمیدم همینطور سوال هایی که حالت مچ گیرانه یا سر کاری داشته باشه ممنون
با این وضعیت زندگی من که فهمیدین، حدس میزنین بچه مون دختر بشه؟ البته شاید سوالم یکم خنده دار باشه و ...
راستش با توجه به اینکه آقا هستم و جو سایت که خودتون بهتر میدونید ترجیح میدم در باب این موارد نظر ندم شرمنده
کاربر آقا هستم لطفا سوالتونو داخل تاپیکم با عنوان ((متفرقه)) مطرح کنید با کمال میل پاسخ میدم دوست دارم تجربیات و معلوماتم رو با دیگران به اشتراک بذارم بخاطر حس خوب کمک به دیگران در ضمن از اونجایی که بحث و جدل رو اتلاف وقت و انرژی می دونم جواب کامنت های توهین آمیز یا تمسخرآمیز رو نمیدم همینطور سوال هایی که حالت مچ گیرانه یا سر کاری داشته باشه ممنون
خیر شغلشون مرتبط نیست،نه انتقالی نمیتونن بگیرن متاسفانه،حتی راجب همزاد و ایناهم تحقیق کردم و سرکتاب، ...
بعدا هم نمیتونن؟ مثلا یکی دو سال دیگه
کاربر آقا هستم لطفا سوالتونو داخل تاپیکم با عنوان ((متفرقه)) مطرح کنید با کمال میل پاسخ میدم دوست دارم تجربیات و معلوماتم رو با دیگران به اشتراک بذارم بخاطر حس خوب کمک به دیگران در ضمن از اونجایی که بحث و جدل رو اتلاف وقت و انرژی می دونم جواب کامنت های توهین آمیز یا تمسخرآمیز رو نمیدم همینطور سوال هایی که حالت مچ گیرانه یا سر کاری داشته باشه ممنون
کاربر آقا هستم لطفا سوالتونو داخل تاپیکم با عنوان ((متفرقه)) مطرح کنید با کمال میل پاسخ میدم دوست دارم تجربیات و معلوماتم رو با دیگران به اشتراک بذارم بخاطر حس خوب کمک به دیگران در ضمن از اونجایی که بحث و جدل رو اتلاف وقت و انرژی می دونم جواب کامنت های توهین آمیز یا تمسخرآمیز رو نمیدم همینطور سوال هایی که حالت مچ گیرانه یا سر کاری داشته باشه ممنون
نه جعفر طیار خوندم با اقایی دوست بودم که همش قهر میکنه دوس داشتم بااون ازدواج کنم ولی همش بهانه میا ...
باید از این روابط دوری کنید ببخشید رک میگم ولی گرهی که تو زندگیتون افتاده در واقعا تنبیهی هست از طرف خدا برای شما که معتقد هستید شما مقام بالایی پیش خدا دارید
کاربر آقا هستم لطفا سوالتونو داخل تاپیکم با عنوان ((متفرقه)) مطرح کنید با کمال میل پاسخ میدم دوست دارم تجربیات و معلوماتم رو با دیگران به اشتراک بذارم بخاطر حس خوب کمک به دیگران در ضمن از اونجایی که بحث و جدل رو اتلاف وقت و انرژی می دونم جواب کامنت های توهین آمیز یا تمسخرآمیز رو نمیدم همینطور سوال هایی که حالت مچ گیرانه یا سر کاری داشته باشه ممنون
شغلشون آزاده،اصلا قصد جابه جایی نداریم ممنون از اینکه حستونو گفتید،
یعنی بخاطر شما حاضر نیستن بیان شهرتون؟
کاربر آقا هستم لطفا سوالتونو داخل تاپیکم با عنوان ((متفرقه)) مطرح کنید با کمال میل پاسخ میدم دوست دارم تجربیات و معلوماتم رو با دیگران به اشتراک بذارم بخاطر حس خوب کمک به دیگران در ضمن از اونجایی که بحث و جدل رو اتلاف وقت و انرژی می دونم جواب کامنت های توهین آمیز یا تمسخرآمیز رو نمیدم همینطور سوال هایی که حالت مچ گیرانه یا سر کاری داشته باشه ممنون
اصلا مخالفت سر اینکه اون بیاد شهرمون یا من برم شهرشون نیست،چون عدم شناخت خانواده ها وجود داره،خیلی افکار مغشوشی دارن کنکنه تفاوت باشه و... یجور محافظه کاری