سرابی مدیر استارتر عضویت: 1396/09/10 تعداد پست: 15153 عنوان تا کی 63 بازدید | 5 پست تو قرنطینه هستیم آخه نمیشه که خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها.... قدر لحظات رو بدانیم 1399/02/05 | 10:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
بخندید عضویت: 1399/01/21 تعداد پست: 2421 ما ک قبل از اینم قرنطینه بودیم جای نمیرفتم الانم برامون فرقی نکرده خیلی بره سلامتی نی نی ی صلوات بفرستید
سرابی مدیر استارتر عضویت: 1396/09/10 تعداد پست: 15153 ما ک قبل از اینم قرنطینه بودیم جای نمیرفتم الانم برامون فرقی نکرده خیلی واسه کارهای ضروری خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها.... قدر لحظات رو بدانیم
بخندید عضویت: 1399/01/21 تعداد پست: 2421 ما ک قبل از اینم قرنطینه بودیم جای نمیرفتم الانم برامون فرقی نکرده خیلی اگه مجبور باشیم میریم دیگه بره سلامتی نی نی ی صلوات بفرستید
shahrzad74 عضویت: 1397/01/28 تعداد پست: 32018 ما ک قبل از اینم قرنطینه بودیم جای نمیرفتم الانم برامون فرقی نکرده خیلی ماهم مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ♥️🙃