2777
2789
عنوان

عشق و حال

467 بازدید | 17 پست

به اسم تاپیک گیر ندید 

مخم نمیکشه ساعت دو شب

بچه ها میخواستم بدونم کسی توی شماها هست که اهل دوست و رفیق نباشه 

مثلا من توی زندگیم تاحالا یه رفیق صمیمی بیشتر از یه سال نداشتم

تو دانشگاه هم چنتا دوست معمولی دارم اهل بیرون رفتن و کافه رفتنم نیستم خدایی

ولی همه یه جورری میگن منزوی هستی که دیگه این اواخر میرفتم تو نمازخونه میخوابیدم بعد میگفتم بیرون بودم با دوستام خانواده هم دیگه گیر ندادن

واقعا بعضی وقتا فکر میکنم مشکلی دارم که دوستای خیلی زیاد ندارم

و اهل اینور رفتن و اونور رفتن نیستم 

مثل بعضیا که هر روز یه جایین یا کافی شاپ یا قهوه خونه یا سینما

ولی من خوشم نمیاد

اخه یا میخوان دوست پسراشونو بیارن یا در مورد مسایل مسخره بحث کنن یا فلانی رو مسخره کنن

به نظرتون من مشکل دارم یا گوشه گیرم؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم همینطوریم

 توی فضای دبیرستان که بچه ها همش دارن راجع به مهمونی و این چیزا حرف میزنن توی اون دنیای خودم موندم

خودم فکر میکنم مشکلی از من نیست فقط نمیتونم درکشون کنم


هنوزدوستان دوران دبیرستانم رو دارم

۲۳سال پیش دیپلم گرفتم

یکی از دوستان ابتداییم هم دارم که دکتر شده

مشقاشو خونه مامینوشت😄😄


چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
حتی ترجیح میدم تو سلف یا سرکلاس تنها بشینم اینجوری راحت ترم


دلیلش این نیست به هر کسی خوبی کردی یا نزدیک شدی بعدا که ذات اصلیشو فهمیدی پشیمون بشی؟ یا اکثرا ادمایی که زیاد بهشون حسادت میشه و یا ادمایی که تنهایی رو به همنشین بد تریح میدن اینجورین.

اگه بدونی دوستات بهت حسادت میکنن تنهایی رو ترجیح نمیدی؟


اون اره اما هیچ کدوم دوستای من حسود نیستن

هًٍٰٖــسًٍٰٖـتًٍــــمًٍ وًٍلًٍـــــــےًٍ خًٍــــــــــــسًٍتــًٍمًٍ♥→∞
منم همینطوریم  توی فضای دبیرستان که بچه ها همش دارن راجع به مهمونی و این چیزا حرف میزنن توی او ...



خب درون گرا میشیم مشکل خاصی نیست که دنیا همه جوره ادم داره منکه احساس غیر عادی بودن ندارم

هنوزدوستان دوران دبیرستانم رو دارم ۲۳سال پیش دیپلم گرفتم یکی از دوستان ابتداییم هم دارم که دکتر شد ...


منم یه دوست دارم بیشتر ده سال باهمیم

هًٍٰٖــسًٍٰٖـتًٍــــمًٍ وًٍلًٍـــــــےًٍ خًٍــــــــــــسًٍتــًٍمًٍ♥→∞
منم یه دوست دارم بیشتر ده سال باهمیم

دوست قدیمیش خوبه

خوش باشید

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز