2777
2789
عنوان

سقط جنین

118 بازدید | 8 پست

بچها من یکبار سقط جنین داشتم شوهرم از بچه بدش میاد من دلم بچه میخاد چیکار کنم ک شوهرمم دلش بخاد بچه دار بشیم البته بگم من تو یه شهر دیگ بدون خانوادم زندگی میکنم و شوهرمم سرکاره همیشه واقعا نیاز دارم به بچه تو تنهایی 

آیه الکرسی وصلوات بالای غذاش بخون یه کم بلندبخون یه طوری که حس کنی مثلا برنجها یاهرغذایی هست فکرکنی مثلا اون گوشت ولپه و..حالاهرچی هست فکرکنی دارن صداتومیشنون بعدکه خوندی یواش فوت کن توش ...خانم من اینوتوی نت دیدم اینکاروکردم خیلی عالیه امتحان کن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا مخالفه؟

بچه نمیخاد فکر میکنه سرد میشیم از هم میگه بچه لذت زندگی رو از بین میره فاصله میندازه بچه های بقیه رو دوس داره از بچه خوشش میاد ولی از اینکه خودمون بچه داشته باشیم بدش میاد 

خودت بهترمیدونی چرا ...چون توی تاپیکها قبلیت گفتی خوشحال شده ازبچه ولی چون نمیتونه ....ناراحت شده&nb ...

اره من واسه سقط قبلیمم اون بیشتر اشک میریخت یکی از دوستاش بعد از بچه دار شدنشون بهش گفت ک بچه بده و زندگیش بهم ریخته و.... بخاطر همین دیگ دل زده شده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792