موغان مدیر استارتر عضویت: 1398/11/06 تعداد پست: 946 عنوان بورسی بیاین 97 بازدید | 5 پست کی میدونه عرضه اولیه صبا رو کی بفروشیم امروز دیگه ۴۰ درصد سود میده 1399/02/02 | 08:07 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پونه_کوهی عضویت: 1396/04/13 تعداد پست: 5143 هر نفر حداکثر چقدر میتونست بخره؟ چند تومن؟ یه صلوات برای حل مشکلاتم میفرستین؟
mamisha عضویت: 1397/10/17 تعداد پست: 328 خانما این که میگن توی بورس سهام که میخری چشمت همش باید به مانیتور باشه درسته چجوریه؟