2777
2789
تو از بندگانی که خدا دکمه کنسلو ۴۰۰ بار زده ولی سند شده بودی😂😂😂😂


من از بندگانی ام ک خدا بعد اینکه سند شدم گفت اوه مای گاد عجب چیزیه   

ما دو شاخه ی یک درختیم وای اگر باد از دو سو می وزید...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله بله اون بهتره...😍

دخترا همیشه در همه‌حال بهترینن ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

کاش میفهمیدیم اگه نظر یکی باما فرق داره دلیل نمیشه نهایت بیشعوری رو به کار ببریم و بتوپیم بهش چه تو مجازی چه واقعی کاش آدما اونقدری که ادعای شعور دارن نصف همون ادعا شعور داشتن 
من از بندگانی ام ک خدا بعد اینکه سند شدم گفت اوه مای گاد عجب چیزیه    

اها خدا به خودش اوه مای گاد😂😂

😍💀✨یه خانوم شاد و پرانرژی😍                       یه صلوات مهمونم می‌کنی خواهری واسه حاجت تو دلمه😍😘توتاپیکهای باحال و خنده دار و عکس وغذا.عاشقانه عارفانه بی بهانه😛😂😂😂😂تگم کنید باتچکر                                😍 با افتخار ترکم و مذهبی 😍 از دادن عکس هم معذوریم😈😂😂                                                                                     آقا جریان اسم کاربری مو بهتون  بگم جونم واستون بگه که من هر اسمی صفتی لغتی نوشتم نشد آخرش اتفاقی مرحوم نوشتم شد😶.                                             راستی سوال قانون جذبی داشتین من هستم 👌💗〽️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز