2789
توی رودخونه نزدیک بود بیوفتم تو سد کرج😐







وایی منم منجیل نزدیک بود بیوفتم تو سد باد تندی بود خودم به یه درخت چسبوندم باد خیلی تندی بود 

باید برم جلو اینه از قلب خودم معذرت خواهی کنم که بخاطر خوشحالی بقیه هزاران بار قلب خودمو شکستم 😔 خدا جونم ممنونم که نی نی کوچولومو سالم و سلامت بهم هدیه دادی یه دختر خوشگل نانازی بهارم عاشقتم دختر جون مامانی

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

دوستم بعد از چهارسال پسرع بهش خیانت کرد و‌رفت اردواج کرد شیرش کردم برع دم مغازع پسرع  قشنگ ی ف ...

دمت گرم

منم شیر کردی برا اولین بار یه دعوای درست حسابی کردیم

خوشو جمع کرد

خواهشا اگه قصد دارین پدر یا مادر شین قبلش از سلامت روان خودتون و زندگیتون اطمینان پیدا کنین....♡
دمت گرم منم شیر کردی برا اولین بار یه دعوای درست حسابی کردیم خوشو جمع کرد

واقعا؟من کلا دنبال کارای خیرم بخدا😂😂اصلا خیلی تاثیر گذارم تو شیر کردن ادما😂🤘🏻

وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)

وایی منم منجیل نزدیک بود بیوفتم تو سد باد تندی بود خودم به یه درخت چسبوندم باد خیلی تندی بود 

من یه پسره خودشو انداخت توی رودخونه نجاتم داد

خیلی صحنه رویایی بود🤣 هنوزم تو فکر پسره ام🤣🤣

خواهشا اگه قصد دارین پدر یا مادر شین قبلش از سلامت روان خودتون و زندگیتون اطمینان پیدا کنین....♡
واقعا؟من کلا دنبال کارای خیرم بخدا😂😂اصلا خیلی تاثیر گذارم تو شیر کردن ادما😂🤘🏻

🤣🤣🤣خیر دنیا و آخرت ببینی

خواهشا اگه قصد دارین پدر یا مادر شین قبلش از سلامت روان خودتون و زندگیتون اطمینان پیدا کنین....♡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز