2777
2789
عنوان

وام....

96 بازدید | 16 پست

دوستان سلام،خواهر همکارم میخوان خونه بخرن میخوان ۶۰تا ۷۰میلیون وام بگیرن از طریق سند،فقط اینکه سندش سه دونگه مال واحدی ک میخوان بخرن،آخه دوتا واحده، خونه یکی طبقه پایین یکی طبقه بالا،هرکدومش سه دونگ،میشه از بانک مسکن وام گرف؟؟کسی هست که آشنایی داشته باشه توبانک بپرسه میشه یانع...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا گلم

سودش خیلی بالاست، تقریبا دوبرابر، درسته در درازمدت می خوای پرداخت کنی ولی همین پول برا کارمندی که سالی یه تومن هم به حقوقش اضافه نمیشه خیلیه، به نظرم وامی که ده دوازده سال درگیر باشی ارزشش نداره، ما برای ساخت خونه تقریبا140تومن از پولمون رو ااز بانک رسالت وام گرفتیم با سود دو درصد

به آرزوهایم قول رسیدن دادم
سودش خیلی بالاست، تقریبا دوبرابر، درسته در درازمدت می خوای پرداخت کنی ولی همین پول برا کارمندی که سا ...

عزیزم خودش که راضیه زنو شوهر میرن سرکار،فقط اینکه بانک قبول میکنه یانه

عزیزم خودش که راضیه زنو شوهر میرن سرکار،فقط اینکه بانک قبول میکنه یانه

داداشم خونه اولی بود سندم داشتیم با این وجود بازم بانک مسکن گفت باید پول بزارن

60 میلیون باید میزاشتن  حساب جفتشون

ولی خب به سر انجام نرسید چون تقریبا جدا شدن

ولی خب یادم نمیاد بهمون گفته باشن سند ببریم بهمون وام میدن وگرنه سند داشتم خو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز