سلام به همگی روزتون بخیر ببخشید سوال داشتم از دوستانی که تجربه از شیر گرفتن فرزند دلبندشون دارن تجربه هاشونو با بنده در میون بزارن
از شیر گرفتن کودک کی و چطور راحت از بچه بگیرم نمیخوام یه دفعه از شیر بگیرمش با این شرایط کرونایی نمیتونم از خونه ببرمش بیرون مشغول بشه چیکار کنم ممنون از دوستان