2777
2789
عنوان

فاخته

152 بازدید | 6 پست

سلام خانما 

حدود ی هفته پیش فاخته طبقه بالا خونمون روی کمد لونه ساخت و تخم گذاشت. من حواسم نبود رفتم در پنجره را بستم حالا طبقه بالای ما هم واقعا مثل جهنم گرمه.

بعد  امروز رفتم دیدم لونشو تخمش افتاده بود پشت کمد خودشم طفلی مرده بود 

راسته میگن نفرین میکنن و بدشگونن؟ من چیکار کنم الان خیلی اعصابم خورده😞

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کبوتر قمری منظورم بود

مگه به اونا فاخته میگن؟ من خودم اعتقاد نداشتم که بدشگونه و اینا. لونه کرده بودن تو حیاطمون بچه هام با بچه های خاله ام دمپایی پرت کردن تخماش افتاده بود حالا دقیقا کدومشون زده بود نمیدونم بعد از چند روز کولرمونو بردن. البته دور از جون شما. دیگه نمیذارم لونه کنن تو خونه ام 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز