از اول ازدواجم آشپزیم عالی بود ها ..همه غذاهای جدید وخوشمزه رو خونه من می خوردند...حالا بعد ۱۰ سال آشپزیم افتضاح شده ..کیک درست می کنم پف نمی کنه .آشم بد میشه ..قرمه سبزی ناجور ...اصلا یه وضعی شده ...نمی دونم چهکنم بتاین که قبلا چشمی همه یاندازه هارو می ریختم ..حالا که دقیق می ریزم داغون ...اعتماد به نفسم از دست دادم