2777
2789

به نظرم خوب تونسته بود وضعیت جهان آشفته ی ما رو نشون بده 

حرف زیادی برای گفتن داشت

ولی لطفا حساسها نبیننن

اما به نظرم آخرش خوب تموم نشد

                                                       آهای فلک که گردنت از هممون بلندتره به ما که خسته ایم بگو خونه ی باهار کدوم وره؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نمیدونم چرا ولی بعد از دیدنش یاد فیلم mother افتادم

ایدشو دوست داشتم

 یکم اعصاب خورد کن بود کاش آخرشو بهتر تموم میکردن 

                                                       آهای فلک که گردنت از هممون بلندتره به ما که خسته ایم بگو خونه ی باهار کدوم وره؟
نمیدونم چرا ولی بعد از دیدنش یاد فیلم mother افتادم ایدشو دوست داشتم  یکم اعصاب خورد کن بود ک ...

خب ژانرشون تقریبن یکی بود و البته همه به پایان بندی این فیلم خوزده گرفتن از ساختار و بازیِ بازیگرا و ایده پایانی بهتر انتظار میرف

خب ژانرشون تقریبن یکی بود و البته همه به پایان بندی این فیلم خوزده گرفتن از ساختار و بازیِ بازیگرا و ...

اگر فیلمباز هستید چند تا فیلم خوب تو همین ژانر معرفی میکنید که صرفا سرگرم کننده نباشن و واقعا حرفی برای گفتن داشته باشن

ممنون 

                                                       آهای فلک که گردنت از هممون بلندتره به ما که خسته ایم بگو خونه ی باهار کدوم وره؟
لابستر رو دیدم جالب بود واسه 2015 عه

داستانشو از ویکی خوندم عجب شیر تو شیری بود 

بازم ممنون

                                                       آهای فلک که گردنت از هممون بلندتره به ما که خسته ایم بگو خونه ی باهار کدوم وره؟
نه منم اول نت خوندم بعد که دیدمش راضی بودم داستانش خاصِ اخرشم جالب تموم میشع

میبینمش

 ممنونم

                                                       آهای فلک که گردنت از هممون بلندتره به ما که خسته ایم بگو خونه ی باهار کدوم وره؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز