aminrad77 مدیر استارتر عضویت: 1399/01/24 تعداد پست: 28 عنوان فیلم ملت فرم 67 بازدید | 11 پست کیا دیدن نظرتون چیه اونا کا ندیدن داستان یک زندان طبقاتیِ که هرچه طبقات میاد پایینتر امکانات و شانس زنده بودن میاد پایین یه فیلم خیره ککننس 1399/01/30 | 01:12 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گلفرنگ عضویت: 1398/12/22 تعداد پست: 5881 مندیدم the platform آهای فلک که گردنت از هممون بلندتره به ما که خسته ایم بگو خونه ی باهار کدوم وره؟
گلفرنگ عضویت: 1398/12/22 تعداد پست: 5881 به نظرم خوب تونسته بود وضعیت جهان آشفته ی ما رو نشون بده حرف زیادی برای گفتن داشتولی لطفا حساسها نبیننناما به نظرم آخرش خوب تموم نشد آهای فلک که گردنت از هممون بلندتره به ما که خسته ایم بگو خونه ی باهار کدوم وره؟
aminrad77 مدیر استارتر عضویت: 1399/01/24 تعداد پست: 28 به نظرم خوب تونسته بود وضعیت جهان آشفته ی ما رو نشون بده حرف زیادی برای گفتن داشت ولی لطفا ح ... دقیقا ولی تقریبا بکر بود ایده ولی اره دقیقا جامعه بود
گلفرنگ عضویت: 1398/12/22 تعداد پست: 5881 نمیدونم چرا ولی بعد از دیدنش یاد فیلم mother افتادمایدشو دوست داشتم یکم اعصاب خورد کن بود کاش آخرشو بهتر تموم میکردن آهای فلک که گردنت از هممون بلندتره به ما که خسته ایم بگو خونه ی باهار کدوم وره؟
aminrad77 مدیر استارتر عضویت: 1399/01/24 تعداد پست: 28 نمیدونم چرا ولی بعد از دیدنش یاد فیلم mother افتادم ایدشو دوست داشتم یکم اعصاب خورد کن بود ک ... خب ژانرشون تقریبن یکی بود و البته همه به پایان بندی این فیلم خوزده گرفتن از ساختار و بازیِ بازیگرا و ایده پایانی بهتر انتظار میرف
گلفرنگ عضویت: 1398/12/22 تعداد پست: 5881 خب ژانرشون تقریبن یکی بود و البته همه به پایان بندی این فیلم خوزده گرفتن از ساختار و بازیِ بازیگرا و ... اگر فیلمباز هستید چند تا فیلم خوب تو همین ژانر معرفی میکنید که صرفا سرگرم کننده نباشن و واقعا حرفی برای گفتن داشته باشنممنون آهای فلک که گردنت از هممون بلندتره به ما که خسته ایم بگو خونه ی باهار کدوم وره؟
همگناه عضویت: 1398/12/04 تعداد پست: 68 فیلم خروج، جنجالیترین اثر ابراهیم حاتمیکیادر پردیس نماوا تماشا کنید:https://www.namava.ir/movie/45244-خروج
aminrad77 مدیر استارتر عضویت: 1399/01/24 تعداد پست: 28 اگر فیلمباز هستید چند تا فیلم خوب تو همین ژانر معرفی میکنید که صرفا سرگرم کننده نباشن و واقعا حرفی ب ... لابستر رو دیدم جالب بود واسه 2015 عه
گلفرنگ عضویت: 1398/12/22 تعداد پست: 5881 لابستر رو دیدم جالب بود واسه 2015 عه داستانشو از ویکی خوندم عجب شیر تو شیری بود بازم ممنون آهای فلک که گردنت از هممون بلندتره به ما که خسته ایم بگو خونه ی باهار کدوم وره؟
aminrad77 مدیر استارتر عضویت: 1399/01/24 تعداد پست: 28 داستانشو از ویکی خوندم عجب شیر تو شیری بود بازم ممنون نه منم اول نت خوندم بعد که دیدمش راضی بودم داستانش خاصِ اخرشم جالب تموم میشع
گلفرنگ عضویت: 1398/12/22 تعداد پست: 5881 نه منم اول نت خوندم بعد که دیدمش راضی بودم داستانش خاصِ اخرشم جالب تموم میشع میبینمش ممنونم آهای فلک که گردنت از هممون بلندتره به ما که خسته ایم بگو خونه ی باهار کدوم وره؟