2777
2789
شما تجربه لانه گزینی داشتی بگو تو روخدا چقدر نهایت خونریزی داشتی؟ 

من نه تجربه نداشتم.. اما یادمه خالم قبل من حامله شد یک روز از پریودیش گذشته بود بی بی زد مثبت شد بعد دو روز باز زنگ زد به مامانم گفت نه مثل اینکه حامله نیستم خون ریزی دارم.. دو روز خونریزی داشت و پاک شد بعد ده روز حالت تهوع و سردرد گرفت بردنش دکتر گفتن حامله ای پنجاه روزشه جنین... اما قشنگ یادمه که گفت دو روز خون ریزی داشته مثل پریودی جوری که ما ناامید شدیم از بارداریش... الان بچه اش به دنیا اومده 

خدایا شکرت بابت همه داده ها و نداده هات ❤️
😂مرسی بابت دلداری ت گلم 😂خدانکنه مثبت باشه. ولی واقعا شکمم بالا اومده😭

خخخخخ نه عزیزم به این زودی بالا نمیاد... من الان شش ماهمه شکمم هیچ تغییری نکرده😁😁 مال توهم نفخ کرده حتما یکم عرق نعنا بخور 

خدایا شکرت بابت همه داده ها و نداده هات ❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یادم نمیاد اخه.. اما میدونم خیلی کم بود دو روز خونریزی کم داشتم.. اما مطمنم لکه نبود و ببخشید قشنگ خ ...

حامله نیستی

هرکس امضامو میبینه دعا کنه پسرم صحیح و سالم باشه وبدون هیچ مشکلی به دنیابیاد💖
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز