من نه تجربه نداشتم.. اما یادمه خالم قبل من حامله شد یک روز از پریودیش گذشته بود بی بی زد مثبت شد بعد دو روز باز زنگ زد به مامانم گفت نه مثل اینکه حامله نیستم خون ریزی دارم.. دو روز خونریزی داشت و پاک شد بعد ده روز حالت تهوع و سردرد گرفت بردنش دکتر گفتن حامله ای پنجاه روزشه جنین... اما قشنگ یادمه که گفت دو روز خون ریزی داشته مثل پریودی جوری که ما ناامید شدیم از بارداریش... الان بچه اش به دنیا اومده