2777
2789

خونریزی داشتی که باردار نیستی

میشه برای شفا طفل معصومی که مادرش جز خدا،امیدی نداره؛یه حمد شفا بخونین و این کوچولو رو دعا کنین.شاید با نفس های گرمتون خدا به این کوچولو رحم کرد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مطمنی؟ مگ نمیگن لانه گزینی خونریزی هس اخه

لانه گزینی خون ریزی نیست ... دو سه تا لک کوچیکه یا فوقش چن قطره خون... الان چرا بی بی چک استفاده نمیکنی؟ 

خدایا شکرت بابت همه داده ها و نداده هات ❤️
مطمنی؟ مگ نمیگن لانه گزینی خونریزی هس اخه


عزیزم خون لانه گزینی کمتر از سه روزه.

میشه برای شفا طفل معصومی که مادرش جز خدا،امیدی نداره؛یه حمد شفا بخونین و این کوچولو رو دعا کنین.شاید با نفس های گرمتون خدا به این کوچولو رحم کرد
مطمنی؟ مگ نمیگن لانه گزینی خونریزی هس اخه

لانه گزینی دوتا لکه نه خونریزی اگه لخته دیدی که پریود شدی اگرم خونریزی خیلی کمه در حد لکه اونوقت برو ازمایش

هرکس امضامو میبینه دعا کنه پسرم صحیح و سالم باشه وبدون هیچ مشکلی به دنیابیاد💖
لانه گزینی خون ریزی نیست ... دو سه تا لک کوچیکه یا فوقش چن قطره خون... الان چرا بی بی چک استفاده نمی ...

الان بی بی چک ندارم از اون خونریزی کم 30 روز میگذره من فک کردم پریود شدم اما خیلیییی کمه خونه م! 

اهمیت ندادم این ماه الان میبینم پریود نمیشم 

الان بی بی چک ندارم از اون خونریزی کم 30 روز میگذره من فک کردم پریود شدم اما خیلیییی کمه خونه م!&nbs ...

چقدر کم بود خب.. امکان داره باردار بوده باشی... این ماه هم اقدام کردی؟ 

خدایا شکرت بابت همه داده ها و نداده هات ❤️
لانه گزینی دوتا لکه نه خونریزی اگه لخته دیدی که پریود شدی اگرم خونریزی خیلی کمه در حد لکه اونوقت برو ...

یادم نمیاد اخه.. اما میدونم خیلی کم بود دو روز خونریزی کم داشتم.. اما مطمنم لکه نبود و ببخشید قشنگ خون بود.. شما تجربه لانه گزینی داشتی؟ دستم ب دامنت بگو چن تا پد عوض کردی.؟ آخه الان 30 روز گذسته و این ماه نشدم یهو ترسیدم 

نه این ماه نکردم! ماه قبل هم نکرده بودم تو عقدم اما جلوگیری نداشتم خیلی میترسم

پس زیاد نگران نباش...اگه تا دو روز دیگه نشدی برو بی بی تست بزن اگه مثبت شد که دیگه 😁😁 به سلامتی

خدایا شکرت بابت همه داده ها و نداده هات ❤️
پس زیاد نگران نباش...اگه تا دو روز دیگه نشدی برو بی بی تست بزن اگه مثبت شد که دیگه 😁😁 به سلامتی

😂مرسی بابت دلداری ت گلم 😂خدانکنه مثبت باشه. ولی واقعا شکمم بالا اومده😭

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز