2777
2789
عنوان

خوشحالم 😍

| مشاهده متن کامل بحث + 359 بازدید | 19 پست
اینجا با پسر مشکل دارن....اگه کسی بگه دوست دارم بچم پسر باشه جرررررررش میدن😁


با پسر مشکل ندارن،اخه یسریا خیلی بی نمکن و پسرو خیلی بالا میبرن

جاذبه چشمات از زمینم بیشتره❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


با پسر مشکل ندارن،اخه یسریا خیلی بی نمکن و پسرو خیلی بالا میبرن

دیگه گذشت اون زمونا خواهر....هرکس سلیقه ای داره دلیل نمیشه به بالاتر یا پایین تر بودن

خودم از مجردیم عاشق پسربچه ها بودم خداروشکر بچم پسر شد

عزیزای دلم لطف میکنین برای سلامتی گل پسرم یه صلوات بفرستین؟اگه فرستادین بگین منم برای حاجت شما صلوات بفرستم مهربونا🤩😍😘
دیگه گذشت اون زمونا خواهر....هرکس سلیقه ای داره دلیل نمیشه به بالاتر یا پایین تر بودن خودم از مجردی ...


اره بابا اونا که اینچوری فکر میکنن بی فرهنگن،منم عاشق دختر بودم خداروشکر بچم دختر شد

جاذبه چشمات از زمینم بیشتره❤

من بچه اولم دختر بود توراهیمم دختره و خیلی خوشحالم خدارو هزار مرتبه شکر میکنم که خونه ام رو با برکت کرده خداروشکر پررزق و روزی هم هست از وقتی نطفه اش گرفته روزیمون زیاد شده و خدا به روزیمون برکت داده قربون هر دوشون برم که فقط دل میبرن

الهم عجل لولیک الفرج 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز