بچه ها من هنوز شوهر نکردم ،،دارم اشنا میشم بعد کرونا ایشالله
حالا این مرده خیلی فیس فسیه خیییییلی😭
مدام پز و فیس خونه و ماشیناشو و کارشو و این چیزا میاد یعنی چیزای مالی
البته نه با من و خانواده من ، با همکاراشو و دوستاش اوناهم هم ردیف خودش هستن
ولی من بدم میاد خیییلی بدم میاد ،😢میگم شاید چون اولشه اینطورم ،میگمم شاید عادت نکردم ،میترسم یه زمان طلاق بگیرم
خیلی هم اصرار داره سریع عروسی بگیریم
یعنی دوره عقد و نامزدی و این چیزا نداشته باشیم یه راست بریم خونمون ،تفسیر خودش اینه من همه چی دارم دیگه ورا منتظر بمونم تو هم بیا همینجا درس بخون چه فرقی داره
میترسم ازش یجوریه😓😭😭😭