2777
2789
عنوان

شوهر فیس فسی 😓😓😓😓😓😓

495 بازدید | 17 پست

بچه ها من هنوز شوهر نکردم ،،دارم اشنا میشم بعد کرونا ایشالله

حالا این مرده خیلی فیس فسیه خیییییلی😭

مدام پز و فیس خونه و ماشیناشو و کارشو و این چیزا میاد یعنی چیزای مالی

البته نه با من و خانواده من ، با همکاراشو و دوستاش اوناهم هم ردیف خودش هستن 

ولی من بدم میاد خیییلی بدم میاد ،😢میگم شاید چون اولشه اینطورم ،میگمم شاید عادت نکردم ،میترسم یه زمان طلاق بگیرم 

خیلی هم اصرار داره سریع عروسی بگیریم 

یعنی دوره عقد و نامزدی و این چیزا نداشته باشیم یه راست بریم خونمون ،تفسیر خودش اینه من همه چی دارم دیگه ورا منتظر بمونم تو هم بیا همینجا درس بخون چه فرقی داره 

میترسم ازش یجوریه😓😭😭😭

الهی🙁😂

الهی عظم البلاء''..خدایاگرفتاری بزرگ شد..".وانت المستعان...وتویاری دهنده ای...🌸خدایا منم مادر بشم ب زودی...منتظرم نزار🌸تویی ک الان داری امضام رو میخونی...✅برا حاجتم یدونه صلوات میفرستی؟ممنون💜

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شوهر منم این مدلیه و من متنفرم از اخلاقش ک دارایی هاشو ب رخ بقیه میکشه دارم روش کار می کنم ک فقط تو فلان چیز و فلان چیز رو نداری همه دارن نیاز ب کولی بازی نیست

الهی عظم البلاء''..خدایاگرفتاری بزرگ شد..".وانت المستعان...وتویاری دهنده ای...🌸خدایا منم مادر بشم ب زودی...منتظرم نزار🌸تویی ک الان داری امضام رو میخونی...✅برا حاجتم یدونه صلوات میفرستی؟ممنون💜

چرا فک میکنی عوض میشه یا تو باید عادت کنی، این ظاهر رفتارش یه چیزی در مورد شخصیتش میگه، هم اون، هم اینکه فک میکنه همههه چی داره و باید مستقیم برین سر خونه زندگی، یعنی کلا تو مغزش فقط پول و مادیات هست، دوره نامزدی حداقل واسه اینکه یه حسی بینتون بوجود بیاد که لازمه، این انگار کلا تو باغ نیست، بیشتر بهش فک کن و شناخت پیدا کن، امیدوارم نظر من اشتباه باشه

هرچی آرزوی خوبه مال تو 🤗
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز