2777
2789

چطوری هست؟؟

خاطره زایمانم بچه عجیب ترین موجود دنیاست...می اید،مادرت میکند،عاشقت میکند،رنجی ابدی را دروجودت میکارد،تا اخرین لحظه عمر عاشق نگهت میدارد  وتمام...! بگمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی ست، وقتی مادر میشوی رنجی ابدی سراغت می اید، رنجی نشات گرفته از عشق..،مادر که میشوی میخواهی جهان را برای فرزندت ارام کنی،میخواهی بهترین هارا از ان او کنی،وقتی می خزد،چهاردست وپامیرود،راه میرود ومیدود،توفقط تماشایش میکنی وقلبت برایش تند میتپد..❤از دردش نفست میگیرد روحت از بیماری اش زخم میشود،مادر که میشوی دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود،مادر که میشوی کس دیگری میشوی کسی که وجودش پر از عشق وجنون ودیوانگی است..

از وقت سرماخوردگی یا ابریزش یا  چیزی تو بینی جمع بشه

ای پروردگارِ من، از آنچه بر سرم آمده، دلتنگ و بی‌طاقتم، و جانم از آن اندوه که نصیب من گردیده، آکنده است؛ و این در حالی است که تنها تو می‌توانی آن اندوه را از میان برداری و آنچه را بدان گرفتار آمده‌ام دور کنی. پس با من چنین کن، اگر چه شایسته‌ی آن نباشم، ای صاحب عرش بزرگ.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلا استفاده نمردم به درد نخوره و خیلی خطرناک استفاده ازش. به نظرم با ته سنجاق کوچیک یا گوش پاک کن دماغشونو تمیز کنیم بهتره. من اصلا از فین گیر استفاده نکردم

یه صلوات مهمونم میکنید به نیت ارامشم و خوب بودن حاله دلم
اصلا استفاده نمردم به درد نخوره و خیلی خطرناک استفاده ازش. به نظرم با ته سنجاق کوچیک یا گوش پاک کن د ...

منم خریدم و استفاده نکردم گفتم شاید من بلد نیستم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

از اول . بعد حمامش قشنگ خالی کن‌ . راه نفس بچه باز میشه

روزی دختری خواهم داشت شبیه خودم باچشمهایی درشت که همه ی دنیا را زیبا میبیند عاشقانه زندگی میکند، تنفر برایش بی معناست، مهربانی را یادش میدهم، اعتماد راهم...یادش میدهم همه دنیایش را با مادرش قسمت کند، حتی خطاهایش را،آن وقت هیچ وقت تنها نمی ماند ...نمیگویم دخترم بترس ازمردها می گویم بترس ازگرگها، مردهاکه گرگ نیستند، پدرت فرشته ای است که روزی خدا او را فرستاد و روح تنهای مرا لمس کرد و نگذاشت ، تنهابمانم....روزی دختری خواهم داشت شبیه خودم اما بسیار قوی تر، بسیار بخشنده تر، بسیار مهربان تر و بسیار صبور تر...

فین گیرو دوسه باری بردم دکتر واسش استفاده کرد و بینیشو تخلیه کردو تمام دیگه استفاده نشد.ولی همون یکی دوبارم واقعا تخلیه کرد واسش و ارزششو داشت بینیش کیپ بود

مامان: بله.....!میدونستی عشق یه مرد مال زنه؟!خب اونوقت اون زن از نظر تو کیه؟مامانم، عشق من مال توئه😍🌱🌻واینگونه من مردم واست💫🧿 پسررررم🧿💫
منم خریدم و استفاده نکردم گفتم شاید من بلد نیستم 

نه اصلا استفادش فایده نداره. دماغو نمیکشه که فقط بچه رو اذیت میکنه

یه صلوات مهمونم میکنید به نیت ارامشم و خوب بودن حاله دلم
دقیقا یکی ازین تو بیمارستان برا مخاط حلقش دادن  ولی من خودم یه فین گیر بینی وی خریدم کوتاهتره ...

عزیزم این قابل استفاده نیست باید یکی دیگه بگیرم

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز