2777
2789
عنوان

کف پاهام کمک

125 بازدید | 5 پست

من هر وقتی یه مدت طولانی بشینم و راه ترم

یا مثلا از خواب بدیاز میشه صبح ها 

کف پاهام بخصوص پای چپم در میکنه بطور یک گاهی یکم میلنگه نمیتونم بزارم زمین نه خیلی ولی خودم دردش حس میکنم، 

بنظرتون مشکلی هست 

برام سواله چرا باید بعد از خواب ک تازه هیچ فشاری روی پاهام نیس و استراحت کردم باید درد بکنن

کسی اینجوری بوده؟ 

حساب مال 2 نفره✍️✍️گر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد 

مشکل اعصاب داری؟

کاربری قبلا برای یکی دیگه بود الان واس ما   دلتنگی میکنم ...  ولی حق ندارم بهانه بگیرم ...بیادت می افتم ولی حق ندارم اشک بریزم...تو را میخواهم ولی حق ندارم سراغت را بگیرم...خواب تو را میبینم ولی حق ندارم آمدنت را تعبیر کنم...بی قرار میشوم ولی حق گلایه ندارم...دلم میگیرد ولی حتی حق صداکردنت هم ندارم...قول داده ام...قول داده ام دگر هیچی نگویم...بزرگ شوم...صبوری کنم ...با خاطراتت شاد باشم...و هیچوقت سراغت را نگیرم...من چشمانم را روی زندگی بسته ام.. خنده تلخ من از گریه غمگین تر است   

قبلا ی مدت دو سه روز اینجوری بودم درد داشت پامو‌میزدم رو زمین انگار سوزن توش میکردن ولی چون خود ب خود بعد چن روز خوب شدم پیگیرش نشدم 

❤️❤️❤️❤️😍😍                                                                          

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشکل اعصاب داری؟

ن عزيز، ولی زیادی حرص دارم برای خوردن 

خودمم برای خودم زیادی حرص درست میکنم 

حساب مال 2 نفره✍️✍️گر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد 
ن عزيز، ولی زیادی حرص دارم برای خوردن  خودمم برای خودم زیادی حرص درست میکنم

من یبار رفته بودم دکتر مغز و اعصاب یه خانمی اومده بود میگفت پاهاش همینایی که میگی میشه بچه هاش گفتن از اعصابشه دکتر معاینش کرد عکس نوشت بهش دارو داد

کاربری قبلا برای یکی دیگه بود الان واس ما   دلتنگی میکنم ...  ولی حق ندارم بهانه بگیرم ...بیادت می افتم ولی حق ندارم اشک بریزم...تو را میخواهم ولی حق ندارم سراغت را بگیرم...خواب تو را میبینم ولی حق ندارم آمدنت را تعبیر کنم...بی قرار میشوم ولی حق گلایه ندارم...دلم میگیرد ولی حتی حق صداکردنت هم ندارم...قول داده ام...قول داده ام دگر هیچی نگویم...بزرگ شوم...صبوری کنم ...با خاطراتت شاد باشم...و هیچوقت سراغت را نگیرم...من چشمانم را روی زندگی بسته ام.. خنده تلخ من از گریه غمگین تر است   

بايد رژيم غذاييتون رو عوض كنيد فست فود هم اصلا نخوريد و وزنتون هم پايين باشه ،شبها هم پاتو با روغن زيتون ماساژ بده يه نايلون بكش روش و يه جوراب بپوش و بخواب اگه بهتر نشد بايد بريد پيش پزشك 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز