2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام بچه ها، من این روزها انقدر خسته میشم که اصلا نا ندارم بیام توی سایت. !!دیروز رفتم دکتر، التروساند داشتم........ صدای قلب بچه را شنیدیم!؟؟!؟! انگاری یه گله اسب دارن میدووند، وسطاش هم یه دوتا لگد جانانه زد( البته من حس نکردم ولی دکتر از صدای شنیدن اون تشخیص داد و برای ما ترجمه کرد!؟؟! آرش میگه حسابی بچم شاکیه میگه دست از سرم وردارین ، دو روز پیش اومدین سراغم هی چیز میز فرو کردین توی خونه ام!!! خلاصه خیلی حس عجیبی بود.( قبلش نرسه اومد گفت که دکتری که برای ازمایش سندروم داوون رفتین پیشش، دیروز به ما زنگ زده!! بعد گذاشتش رفت تا دکتر بیاد حدود ده دقیقه طول کشید تا دکتر بیاد توی این ده دقیقه از دلواپسی داشتم میمردم که چرا دکتر زنگ زده حتما مشکلی پیش اومده!! بدبخت رنگ آرش شده بود مثل گچ دیوار!! اونم حسابی ترسیده بود ولی نمیذاشت من پرونده را نگاه کنم!!! خلاصه اون ده دقیقه چه بر ما گذشت نمیدونید!!! بعد دکتر اومد گفت خوب همه ازمایشها هم که نرماله!!!!!!
سلام به روی ماه همه خوشگل خانوما ، بنفشه جون به سلامتی که همه چیز خوب بوده بچمون فوتبالیسته حسابی از الان هاااااااااااااا دیگه فکر کنم کم کم خوبه به مامانت اینا بگی یا شاید هم شب عید بگی و عیدی بدی بهشون آآآآآآآآآآآآی چه حالی بکنن
بعد که داشتیم برمیگشتیم ارش کلی دعوام کرد که تو دیوانه ای و الکی واسه خودت میخوای مشکل درست کنی و من هم میترسونی به بچه هم استرس میدی!!!!!!!!!! ولی چیکار کنم دست خودم نیست میترسم دیگه!!!!! حالا که به سلامت سه ماه من تموم شده قرار گذاشتیم که عید به مامانامون بگیم!!!!!!
دیشب هم یه خواب عجیب دیدم، خواب دیدم موقع زایمانمه و منر از ترس دارم گریه میکنم میگم درد داره من میترسم !! بعد که بچم اومد دنیا شبیه باباش بود(پسر بود) ولی جالب اینکه خیلی درشت بود و دندون هم داشت؟!؟!؟!؟!؟!؟
آرش میگه از بس نگرانی، خوابهاتم مسخره میشه!!! شما میدونین تعبیرش چیه؟
بابا این سوسن خانوم را تو اسفالت کردی چهار بانده با پل روی گذر و زیر گذر!؟!؟؟! راستی رفتم مثل عقده ایها شلوار حاملگی خریدم(خداییش شلوارام دکمه هاش بسته نمیشد)!! تازه چهار پوند وزن اضافه کردم!!! از بس لاغر مردنی بودم، انقدر ذوق میکنم شکمم بزرگ بشه!! مخصوصا در ناحیه پشت بدن!!! همیشه کمبود داشتم!!! ولی دارم بزرگ میشه!! سینه هام که هر کدوم شده اندازه کله ام!؟؟!؟!؟ فکر کنم از این چهار پوند ، سه پوند و نیم مال سینه هامه و نصف دیگش مال بقیه بدن!؟!؟؟!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز