2789
عنوان

کمکم میکنید😫

| مشاهده متن کامل بحث + 221 بازدید | 20 پست
سوزش گلوت بخاطر اسید معده‌ته آب بخور یکم...خودش خوب میشه کم کم

به سرفه افتادم حلقم سوخت

اسمم یه شخصیت کارتونی هست و اونطوری که شما فکر میکنید تلفظ نمیشه لطفا سوال نفرمائید متشکرم🤨

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم معدته زده به سرت،اسید معدتم زیاد شده ترش کردی،رودل کردی،اصلا قرص نخور بجاش یا بلند شو آویشن بجوشون یا دم کن با نبات بخور،یاونعنا بجوشون با نبات بخور  

یک دفعه عرق‌کرده از خواب می‌پریم و می‌بینیم همه‌‌ی چیزهایی که توی این سال‌ها دیدیم کابوس بوده و هنوز سال هفتاد و هشته. صبح توی مدرسه خوابمون رو تعریف می‌کنیم و بغل دستی‌مون خمیازه می‌کشه و می‌گه ول کن این چرت و پرت‌هارو، دیشب سریال روزگار جوانی رو دیدی؟!⬅(موافقی یه سر به پیجم بزنی؟😻elqueno1367)
شکم خالی خوردی قرص رو؟ یه کم آب ولرم بخور.بخواب.....

نه نون پنیر گردو خورده بودن

اسمم یه شخصیت کارتونی هست و اونطوری که شما فکر میکنید تلفظ نمیشه لطفا سوال نفرمائید متشکرم🤨
معلومه واقعا سر درد داری آستامینوفن ژاوفن نخور بابا مگه معدت رو از سر راه آوردی

داشت سرم میترکید😫

اسمم یه شخصیت کارتونی هست و اونطوری که شما فکر میکنید تلفظ نمیشه لطفا سوال نفرمائید متشکرم🤨
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792