2777
2789
عنوان

ویتامین دی

1417 بازدید | 11 پست

سلام بچه ها من ی مدت درد استخوان داشتم مخصوصا پاهام ازمایش دادم ویتامین دی پایین بود قرصشو دوبار خوردم خوب شدم الان  ی هفتس پادرد شدید دارم و ریزش مو میشه از کمبود ویتامین باشه

اره منم اینطور بودم. 

البته ازمایش دادم دوزش رو دکتر مشخص کرد 

سرخود مصرف نکن. چون رسوب میکنه زیادیش

      کودک همسری فقط به یه کودک آسیب نمیزنه دومینو وار نسل اون کودک رو از عشق و علاقه و شناخت حقوقش محروم میکنه. درواقع تمام نسل بعد از اون کودک رو از داشتن والدین آگاه و عاشق و مسئولیت پذیر بی بهره میشن.#نه_به_کودک_همسری❤️وقتی جواب بی ادبیتو نمیدم ینی در شأن من نبوده همکلام بشم باهات، وگرنه جواب برای  امثال تو  فراوونه... 😊

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره منم اینطور بودم.  البته ازمایش دادم دوزش رو دکتر مشخص کرد  سرخود مصرف نکن. چون رسوب ...

من الان استخوان ران و زانو و ساق و کمر جای گودی خیلی درد داره لب هام ترکیده و ریزش موپیدا کردم

من الان استخوان ران و زانو و ساق و کمر جای گودی خیلی درد داره لب هام ترکیده و ریزش موپیدا کردم

باید ازمایش بدی

      کودک همسری فقط به یه کودک آسیب نمیزنه دومینو وار نسل اون کودک رو از عشق و علاقه و شناخت حقوقش محروم میکنه. درواقع تمام نسل بعد از اون کودک رو از داشتن والدین آگاه و عاشق و مسئولیت پذیر بی بهره میشن.#نه_به_کودک_همسری❤️وقتی جواب بی ادبیتو نمیدم ینی در شأن من نبوده همکلام بشم باهات، وگرنه جواب برای  امثال تو  فراوونه... 😊
ازمایش چی براهمین ویتامین

اره دکتر برات ازمایش dو هرجی ک فک میکنه لازمه مینویسه 

      کودک همسری فقط به یه کودک آسیب نمیزنه دومینو وار نسل اون کودک رو از عشق و علاقه و شناخت حقوقش محروم میکنه. درواقع تمام نسل بعد از اون کودک رو از داشتن والدین آگاه و عاشق و مسئولیت پذیر بی بهره میشن.#نه_به_کودک_همسری❤️وقتی جواب بی ادبیتو نمیدم ینی در شأن من نبوده همکلام بشم باهات، وگرنه جواب برای  امثال تو  فراوونه... 😊

معمولا یه دوره مشخص میکنن برای خوردن

مثلا واسه من یه دوره ۴ ماهه مشخص کرده دکتر

هفته ای یه دونه

حتی گاهی آمپول هم باید زد و بعدش قرصها رو در ادامه اش خورد


ویتامین دی شما چند بود؟

معمولا یه دوره مشخص میکنن برای خوردن مثلا واسه من یه دوره ۴ ماهه مشخص کرده دکتر هفته ای یه دونه ح ...

من ازمایش دادم ی بار ویتامینم 12 بود قرص ویتامین دی داد هفتی ای ی دونه 5000 با کلسیم و فرتین خونمم پایین بود ی ماه خوردم ول دادم بعد دوباره ازمایش دادم ویتامین دی من شد 6 خخخخ الانم که نمبدونم ولی هر چی خست گر میگیرم خستم زود بدنم خسته میشه درد تو استخوان پا دارم و ران و کمر پلکمم میپره استخوانام قریج قریچ صدا میدا

من ازمایش دادم ی بار ویتامینم 12 بود قرص ویتامین دی داد هفتی ای ی دونه 5000 با کلسیم و فرتین خونمم پ ...

اگه خیلی وقت پیشا آزمایش دادی دوباره هم آزمایشت رو تکرار کن

ولی برای همسر منم ۱۲ بود دکتر گفت ابتدا آمپول بزنه بعد ۴ ماه قرص بخوره

هر هفته یه قرص ۵۰۰۰۰ 


واسه خودم که ویتامینم ۴ بود

الان دو ماهه دارم قرص میخورم

شما علایمت چیا بود

راستش با اینکه پایین بود خیلی علایم زیادی نداشتم

کمر درد رو داشتم که هنوزم نمیدونم به خاطر کمبود ویتامین هست یا نه

چون چند بار افتادم

ولی خستگی زیاد و افسردگی بیشترین علایمم بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز