وارد نی نی سایت ک میشم دردای خودم یادم میره بس ک درگیر غم و غصه بقیه میشم.بعضی وقتا انقد تا چند روز تو فکر داستان زندگی و مشکلات کاربرام ک وقتی بهتر میشمو باز میام سایت احساس میکنم دارم خودمو ازار میدم.وقتایی هم ک دوس دارم حرفی بزنم طرف اروم تر بشه انقد تایپ میکنم پاک میکنم ارسال نمیکنم اخر کلافه تر میشم.کاش هیچ کس غمی نداشت