2777
2789
عنوان

عشق سابق

| مشاهده متن کامل بحث + 482 بازدید | 68 پست
باشه ممنون هرچند ک یادشه ،...

اگر فکر میکنید که ته دلش هم ممکنه یه ذره مونده،از دلش دربیارید.

اختیار دارید.

شرمنده،درست و غلطش رو نمیدونم ولی نظر خودمو گفتم.

همه ی ما فقط 2 جور شب تو زندگی داریم.شبی که میخواهیم زودتر صبح شود و شبی که دعا میکنیم هرگز صبح نشودو مرز بین این،تنها یک(اوست)که رفته باشد و یا مانده باشد.
برا منم خیلی مهم نبود نه اینکه نباشه ها ولی خیلی نه خانوادم همش میگن چه طور اینجوری فکر میکنی تو ب ...

خونواده ها همیشه نگرانن 

همیشه این حسو به ادم انتقال میدن که نکن بدبخت میشی

ولی اگه ارزششو داره با خونوادت حرف بزن متقاعدشون کن

یه روز خوب میاد😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر فکر میکنید که ته دلش هم ممکنه یه ذره مونده،از دلش دربیارید. اختیار دارید. شرمنده،درست و غلطش ر ...

چطور در بیارم

اختیار دارین ممنونم لطف کردین

خواهشا اگه قصد دارین پدر یا مادر شین قبلش از سلامت روان خودتون و زندگیتون اطمینان پیدا کنین....♡

ی سری تو سایت بزنی میبینی زیاد بودن مردایی ک نتونستن بعد ازدواج زنشون  رو راضی کنن و موفق نبودند....حالا فک کن اینهمه تلاش برای اون فایده ای داره؟؟بنظرم ی قماره....قمار سر موفقیت زندگیت

چطور در بیارم اختیار دارین ممنونم لطف کردین

همون که خودتو گفتید.

یه عذر خواهیِ ساده ولی همون عذرخواهی،مطمئن باشید که جایگاه شما رو 100پله ارتقا میده.

همه ی ما فقط 2 جور شب تو زندگی داریم.شبی که میخواهیم زودتر صبح شود و شبی که دعا میکنیم هرگز صبح نشودو مرز بین این،تنها یک(اوست)که رفته باشد و یا مانده باشد.
همون که خودتو گفتید. یه عذر خواهیِ ساده ولی همون عذرخواهی،مطمئن باشید که جایگاه شما رو 100پله ارتقا ...

بسیار متشکر🌹

خواهشا اگه قصد دارین پدر یا مادر شین قبلش از سلامت روان خودتون و زندگیتون اطمینان پیدا کنین....♡
من تصمیم گرفتم یه جوری دیگه برا مهاجرت اقدام  کنم به نظرت تو سن و سال ماها عقلانی هست؟؟ خانوا ...

اگه شرایطشو داری واقعا بهترین کاره 

بکن برو راحت شی از ادمای دورتو از زندگی خسته کننده 

کاش منم میتونستم برم

یه روز خوب میاد😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792