دوستان من میخوام از شوهرم جداشم بهذهزارو یه علت که بماند ولی یه چیزی ذهنمو خیلی مشغول کرده اینکه این مرد چندین دفعه تودعوا بهم گفته ج .. که آخریشم با پسرم دعوای شدید کرده بود بهش گفت مادر ج.. مگه میشه من با این آدم بیست سال همنفس بودهدباشم دلیل دیگه ای جز بیما ربودنم داره؟