ترشح زیاد باشه یعنی کیسه آب یک کوچولو سوراخ شده داره آب خارج میشه راهشم اینه بری دکتر یا بیمارستان که معاینه کنن ببینن ترسحت طبیعیه یا نه میزان. میگن هم. ن لحظه یک دونه پوشک معمولی ک نه مشبک باشه نه دوخت روش داشته باشه از این پوشک بچه های ساده بزاری بعد مثلا نیم ساعت صبر کنی نشونشون بدی ببینن چقدر ترشح بوده ک خطرناکه یا نه