2777
2789
عنوان

دلم روشنه....

57 بازدید | 1 پست

بااینکه هیچ امیدی ب بچدارشدن ندارم و خطرناکه و هزار کارداشتم و برنامه ک نمیشه عملیش کرد اما دلم روشنه و یه شادی ته دلم هست... ب امیدخدا فرج حضرت نزدیکه و درمان این ویروس...


ویروس گرامی ما تورونمیخوایم خواهشا از کره ی زمین دور شو...

اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792