بااینکه هیچ امیدی ب بچدارشدن ندارم و خطرناکه و هزار کارداشتم و برنامه ک نمیشه عملیش کرد اما دلم روشنه و یه شادی ته دلم هست... ب امیدخدا فرج حضرت نزدیکه و درمان این ویروس...
ویروس گرامی ما تورونمیخوایم خواهشا از کره ی زمین دور شو...
اللهم عجل لولیک الفرج