سلام دوستان من باردارم امروز رفتم کلینیک برای تشکیل پرونده و اینا دکتر گفت ۵ هفته و ۶ روزت برام آزمایش نوشت گفت آزمایش بده ماه دیگه بیا پیشم،بهش گفتم مکمل لازم نیست گفت نه فعلا ذهنت رو درگیر اینا نکن😳البته من قبل اقدام بارداری تحت نظر یه دکتر دیگه بودم که از اون کلینیک رفته اما اون برام اسیدفولیک و ویتامین D نوشته بود،اما این برام ننوشت خیلی نگرانم کرد.
لطفا کمکم کنید دوستانی که تجربه دارن