2777
2789

مبارکه

احتمال زیاد دختر است

😍خدا روزی رسان شکست ناپذیر من است و هم اکنون مبالغ هنگفت پول در پناه لطف الهی و به شیوه هایی عالی به من میرسد😍😍😍😍😍😍😍  گاهی هیچکسی رو نداشته باشی بهتره !!!  باور کن بعضیا تنهاترت میکنن 🌹🌹🌹    

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اسی یه سوال 

دهانه رحمت یه حالتی شبیه نبض مانند میزنه؟

حتی افرادی که معتقدند سرنوشت همه از قبل مشخص شده و قابل تغییر نیست ، موقع رد شدن از خیابان ، دوطرف آن را نگاه می کنند...                                                                                                                استیون هاوکینگ
نه چطور

آخه اگه حالت نبض داشته باشه دختره 

و نداشته باشه پسر 

حتی افرادی که معتقدند سرنوشت همه از قبل مشخص شده و قابل تغییر نیست ، موقع رد شدن از خیابان ، دوطرف آن را نگاه می کنند...                                                                                                                استیون هاوکینگ

مبارکه گلم...این چیزا اصلا دلیل نمیشه برای منم هفته نهم 168 بود و جفتمم قدامی اما نینیم پسره...اینا دلیل نمیشه ضربان قلب هر نی نی با اون یکی فرق میکنه ولی به دختر و پسر بودن ربطی نداره عزیزم🌷❤

ماندن به پای کسی که دوسش داری قشنگ ترین اسارت زندگیست...👌❤

هیچ ربطی به ۻربان قلب نداره من توسونوی ان تی هر دو تا بچم ضربان قلب عین همه اولی پسره دومی دختر

اللهم عجل لولیک الفرج .قطعا اون لبنانی و عراقی و یمنی و اسپانیایی و امریکاییو...هر آزاده ای از هرجای جهان که علیه جنگ ایران واکنش نشون داد برای من هموطن تر از توی مثلا ایرانی که خواهان جنگ علیه کشورت هستی .کلاهتو بذار بالاتر بی غیرت😏

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دوست خیانتکار

mahsa0022 | 36 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز