2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوب بود ولی عوارضش برای من سر درد شدید بود یعنی سرم میشکست ازدرد قشنگ 15 روز سرم تو دستم بود فشارم میفتاد از سردرد بهم میگفتن نسکافه و قهوه بخور تا اینکه یه خاتگنم دکتری بهم گفت میری خونه 20 تا چایی میخوری و زیر سرت بالش نذار ..اونروز 10 تا چای خوردم همون بود که خوب شد 😩

هرچه دلم خواست نه آن میشود   هرچه خدا خواست همان میشود  
واقعا؟  من سه هفته دیگه وقت زایمان سزارین دارم خیلی میترسم 😢

اصلا نترس

طبیعی ترس داره سزارین برای من فقط روز بعدش ک میخاستم بلند شم راه برم درد داشتم راه بیفتی دیگه تمومه

خوب بود ولی عوارضش برای من سر درد شدید بود یعنی سرم میشکست ازدرد قشنگ 15 روز سرم تو دستم بود فشارم م ...

منم شنیدم نباید بالش بزاری و قهوه و چای و اینا باید زیاد بخوری و بعد عمل حداقل هشت ساعت نباید سر رو تکون بدی 

واقعا؟  من سه هفته دیگه وقت زایمان سزارین دارم خیلی میترسم 😢

واقعا نرستاک نیس دردی حس نمیکنی. بعد از عمل بالاخره درد داره که اونم با مسکن... مشکلی نیس در واقع فقط اولین بار که میخوای از تخت بلندت کنن که راه بری دردش زیاده ولی روز دوم واقعا خیلی بهتره وقتی بری خونه انگار بیشتر دردت میره

سلام 

اره من که خیلی راضی بودم فقط بعدش مراقبت میخادتابتونی رو پابایستی 

فقط اون لحظه که ازپشت امپول بی حسی میزنن یه خورده دردو ترس داشت😩

"Burasi dünya burda işler hep yarim kalir"
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طب سنتی

مامان_تتها | 10 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز