2789
عنوان

لتروزول و hcg

80 بازدید | 3 پست

سلام . مامانای گل . من هرماه ۱۶ پریود میشدم ولی این ماه ۱۱ پریود شدم و از شب سوم شروع کردم لتروزول خوردن شبی دو عدد و ولی الان نه روزه و پریودیم قطع نشده و دکتر گفته بعد از قطع کامل پریودیت برو سونو برا فولیکول و اگر فولی داشتی دوتا امپول hcg تجویز کرده که بزنم . به نظرتون با این اوضاع پریودی لتروزول تاثیرشو گزاشته و منم تخمک گزاریم انجام میشه 

من از ۴ پریودی تا۹ پریودیم لترزول خوردم شبی ۳ تا.

 کلومفین شبی ۱ کی.۱۱ پری ۵ تا فولی بالغ داشتم.

۱۳ پریودی نصف امپول hcgزدم کرفت خدارو شکر.

ایشالله زودتر باردار بشی.

لترزول رو ادامه بده گلم.تخمکو تقویت میکنه

خدایا شکرت منم مادر شدم خدا هدیه هید و سالگرد ازدواجم و داد.خدا حونم عاشقتممم😍😍.۹۸/۱۲/۲۹تستم مثبت شد.ازمایش خونمم مثبت.خدایا شکرت بعد ۱ سالو ۸ ماه😍😍😍😍😍

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

 . ممنون عزیزم که جوابمو دادی . یعنی بیشتر از پنج شب بخورم . 

عزیزم برا من دکتر تجویز کرد اینو نمیدونم گلم.ایشالله که حواب بگیری اینماه.

من کلومفین رو بدن تجویز خوردم.

تعدا فولی رو میبره بالا.

خدایا شکرت منم مادر شدم خدا هدیه هید و سالگرد ازدواجم و داد.خدا حونم عاشقتممم😍😍.۹۸/۱۲/۲۹تستم مثبت شد.ازمایش خونمم مثبت.خدایا شکرت بعد ۱ سالو ۸ ماه😍😍😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز