2777
2789
عنوان

تا حالا شده..........

462 بازدید | 65 پست

مادر یا پدرتون کسی رو بزنه تو سرتون درحالی شما خیلی از اون طرف سر تر هستین

من خودم اعتماد به نفس ندارم ولی اینکه یکی رو هی بزنن تو سرم اعصاب بهم می ریزه 

احساس می کنم اصلا ویژگی خوب ندارم هیچ کاری بلد نیستم 

در حالی که اگه نگاه کنم خیلی کارها بلدم

مثلا باشگاه می رم و نقاشی می کنم و اشپزی 

قدمم 165 وزنم 54 ولی احساسم میگه قیافم خیلی دغونه یعنی در مقایسه با بقیه نه خودم تنها

دیگه نمی دونم باید چی کار کنم که کسی رو توسرم نزنن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من کلاس هشتمو جهشی خوندم 

همون موقه بعضی روزا میگفتن افرین خوبه اینا

ولی تو همون روزام ی وقت کم میاوردم بم میگفتن ببین دخترعموت تیزهوشانه 

الانم من ی سال جلوترم کم میارم باز میگن ببین اون درس میخونه 


تاب تاب عباااسی ....... خدا خستم از بااازی ........ دنیا چ قد تابم داااد..... کاشکی منو بندااازی🥺🥺🥺
باهاشون صحبت کن بگو اونا پدر مادرشون بهترن که انقدر خوردت نکنن


هر چی می گم باور نمی کنن 

اون سری یکی از دوستام مو می زدن تو یرم منم برگشتم گفتم اون غذا بلد نیست درست که مامانو باباش ازادش گذاشتن ولی من چی از خونه تا مدرسه و کلاس و برعکسکه ممبادا لولو بیاد منوببره

از همه لحاظ نمی دونم من چی کم دارم 


گلم بعضی پدر مادرا اینجورن پدر مادر منم همینم حتی الانم که ازدواج کردم بعضی وقتا مادرم میشه از شوهر بقیه و کارشون و خرج کردنشون برا زنشون تعریف میکنه و تو سر من میزنه

چکار کنیم دیگه باید تحمل کنیم البته من جواب میدم

کار همیشگی مامانم😑😑😑

بچه بودیم توقع داشت کلکسیونی از خوبیهای بچه های مردم باشیم ولی خودش کلکسیون بدی های مادرا بود

اون موقعها خیلی قوانین سخت برامون میزاشت، یه بارگفت دختر فلانی فلان جوره، منم گفتم عوضش ابروهاشو برمیداره، گفت نه اونو از دختر فلانی یاد بگیر دست نمیزنه به صورتش😑 منم گفتم اون که دوست پسر داره! یهو قاطی کرد گفت دوس پسر داشتن عرضه میخاد😲😲😲😲

اگه بشر این اصل رو رعایت کنه قطعا دنیا جای قشنگ تری میشه:وقتی از اعماق وجودت احساس میکنی زندگیت رو نکبت فرا گرفته بچه دار نشو! 😒ظلمِ ظالم، جورِ صیاد، آشیانم داده بر باد... ای خدا، ای فلک، ای طبیعت... شام تاریکِ مارا سحر کن... 🤲😢😞😞😞مشغول قتل‌عام روزها هستم‌!💔ما دهه شصتیا تو زندگی ازهرچی میترسیدیم سرمون اومد، از هرچی نمیترسیدیم هم سرمون اومد، یه سری چیزای متفرقه هم بود اونا هم سرمون اومد، یه سری چیزا هم اصلا مربوط به ما نبود ولی سرمون اومد، یه چیزایی حتی وجود خارجی نداشت ولی اونا هم سرمون اومد، لامصب معلوم نیس کله ست یا میدان مغناطیسی😒😒😒 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کاش من حسنی بودم و توی دِه شلمرود، تک و تنهابودم، و عین خیالمم نبود که نه قلقلی نه فلفلی نه مرغ زرد کاکلی هیچکس باهام رفیق نیست، و تنها دغدغه ام این بود که تنها روی سه پایه، بنشینم توی سایه☹️☹️ من به فکرِ خستگی های پَرِ پرنده هام، تو بزن تبر بزن... من به فکرِ غربتِ مسافرام، آخرین ضربه رو محکمتر بزن🍁🍃اون درختِ سربلندِ پُرغرور، که سرش داره به خورشید میرسه منم منم، اون درختِ تن سپرده به تبر که واسه پرنده ها دلواپسه منم منم، من صدای سبزِ خاکِ سُربی ام، صدایی که خنجرش رو به خداست، صدایی که توی بُهتِ شبِ دشت، نعره ای نیست ولی اوجِ یک صداست🌳🍃🍃سنگ است که میزند به سینه هرکس فقط برای خود😔 بیزارم از این خلقِ دورنگ و از ناکسان و هرکسی😒
من کلاس هشتمو جهشی خوندم  همون موقه بعضی روزا میگفتن افرین خوبه اینا ولی تو همون روزام ی وقت ...


چند سالته ؟

خوبه خب ولی منو با درس مقایسه نمی کنن چون تو خانوادمون دو نفر درس خون داریم منو دختر خالم وبقیه که هنوز نرفتن راهنمایی

چند سالته ؟ خوبه خب ولی منو با درس مقایسه نمی کنن چون تو خانوادمون دو نفر درس خون داریم منو دختر خا ...

۱۷

من دیگ تقریبن دو سالی هس درس نمیخونم 

ن این ک ترک کرده باشما فقط پاس میشم 

تاب تاب عباااسی ....... خدا خستم از بااازی ........ دنیا چ قد تابم داااد..... کاشکی منو بندااازی🥺🥺🥺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناشناس🩵

verdigris | 27 ثانیه پیش
2791
2779
2792