0014 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/09 تعداد پست: 3515 عنوان چاقی و کرونا 221 بازدید | 7 پست بچها من خداروشکر تو قرنطینه چاق نشدم خیلی شماها چطور؟ 1399/01/16 | 23:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
0014 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/09 تعداد پست: 3515 من چند وقت بود که ترازوم باطری نداشت امروز رفتم باطری خریدم دیدم نه چاق نشدم با اینکه احساس بدی داشتم حس میکردم خیلی چاق شدم
0014 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/09 تعداد پست: 3515 ولی بچهام ماشالله باباشون خونه بوده خوب تپلی مپلی شدن چون مجبور بودم ناهار هر روز درست کنم
0014 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/09 تعداد پست: 3515 خوشبحالت چیکار کردی با اینکه خیلی شیرینی خوردم خداروشکر چاق نشدم
0014 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/09 تعداد پست: 3515 ورزش هم کردی نه اصلا ولی قبل کرونا خیلی خیلی پیاده روی داشتم روزی 10هزار قدم