2777
2789
عنوان

کیک یخچالی

150 بازدید | 11 پست

سلام بچه ها

من چندروز دیگه تولد نامزدمه و میخواستم خودم توی خونه براش کیک یخچالی درست کنم ولی چون نمیدونم مثلا دقیقا چ روزی بتونه بیاد پیشم و نمیخوامم جوری بگم بش ک شک کنه میخواستم یکی دوروز قبلش کیکو درست کنم بزارم توی یخچال 

اگه کیک یخچالی دو سه روز توی یخچال بمونه مشکلی داره؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


روش سلفون بکش طعم یخچال نگیره.اتفاقا تا دوروز بمونه خوشمزه ترم میشه.....تجربه روز سوم رو ندارم.....د ...

ن روش ک سلفون میکشم و توی ازین ظرفای دردار محکم میزارم مزه ی بخچال نمیگیره ولی خود کیک بد نمیشه پس؟

اخه دوستمون میگه سفت میشه خیلی ک

ن روش ک سلفون میکشم و توی ازین ظرفای دردار محکم میزارم مزه ی بخچال نمیگیره ولی خود کیک بد نمیشه پس؟ ...

من خودم همیشه سس شکلاتیشو خیلی سفت نمیکنم.برا همین تازه میمونه.اتفاقا اگه همون روز اول بخوام بردارم یکم شله.اگه سسشو یکم آبکی تر بریزی ملایم میمونه و خوش طعم

خوشمزه میشه حالا؟ من اولین بارمه میخوام درست کنم 

خییییلی دوست دارم.هم خودم هم بچه هام وپ شوهرم.طعم کاکائوشو دوست دارم.معمولا موز نمیرزم چون بمونه یکم طعمش عوض میشه.ولی گردو و پودرنارگیل میریزم لابلاش.یکمم کاکائوشو بیشتر کن....آخ دلم خواست😍😍😍😍😍

خییییلی دوست دارم.هم خودم هم بچه هام وپ شوهرم.طعم کاکائوشو دوست دارم.معمولا موز نمیرزم چون بمونه یکم ...

اخی عزیزم خب درست کن راحته ک

من ی انگیزه ای شدم برات😂😂😂عه من خواستم موز و گردو بریزما

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز