2777
2789
عنوان

بارداری

31 بازدید | 0 پست

سلام خانما میشه کمکم کنید من ۱۰ روز عادت ماهانم عقب افتاده آزمایش بارداری با خون دادم با یه کیت بود که اول دو تا خط پررنگ شد بعد یکیش خیلی محو شد دکتر گفت احتمال خیلی زیاد منفیه و یه آمپول داده که اگه نبودی پریود میشی بودی هم ضررر نمیزنه به بچه 

تا حالا کسی اینطوری بوده ؟؟؟ اون کیت با آزمایشای دیگه فرق داره ؟ ممکنه باردار باشم لطفااااا اگه میتونید کمکم کنید 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز